۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
  • کد خبر: 272667
گازرسانی در دولت یازدهم ستودنی است

نماینده مردم جم و عسلویه گفت: گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور در این دولت با جدیدت هرچه بیشتر کلید خورد که قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار شانا، سکینه الماسی، نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بازدید از غرفه شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در وزارت نفت به‌ویژه گاز رسانی به روستاهای دور افتاده کشور، گفت: فعالیت‌های گسترده‌ای تاکنون از سوی وزارت نفت در توسعه پالایشگاه جم و همچنین فازهای مختلف پارس جنوبی و گاز رسانی به شهرها و روستاهای مختلف انجام شده که قابل ستایش است.

وی به موضوع قراردادهای جدید نفتی اشاره کرد و افزود: بدون تردید قراردادهای جدید نفتی سبب توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر صنعت نفت کشور و همچنین اشتغال‎زایی در مناطق نفت خیز خواهد شد.

الماسی تصریح کرد: گاز رسانی به شهرها و روستاهای کشور در این دولت با جدیدت هرچه بیشتر کلید خورد، هم اکنون بسیاری از روستاهای منطقه جم و عسلویه از نعمت گاز برخوردارند و تا پایان سال نیز برخورداری گاز در این منطقه به 100 درصد می‌رسد.

این نماینده مجلس دهم عنوان کرد: تلاش‌های کارکنان صنعت نفت امروز بخوبی قابل مشاهده است، این صنعت افق روشنی پیش روی خواهد داشت.

 

کد خبر 272667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =