تقدیرنامه چهار ستاره تعالی منابع انسانی به شرکت پالایش نفت بندرعباس رسید

شرکت پالایش نفت بندرعباس در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی کشور، تقدیرنامه چهار ستاره را از آن خود کرد.

به گزارش شانا، شرکت پالایش نفت بندرعباس در مراسم هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی که با هدف انتخاب، معرفی و قدردانی از سازمان‌های برتر در حوزه مدیریت منابع انسانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره این دوره شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این خصوص گفت: در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، شرکت پالایش نفت بندرعباس پس از ارائه اطلاعات لازم، به عنوان یکی از شرکت‌های راه یافته به مرحله دوم، مجوز انجام بازدید میدانی از سوی تیم ارزیابی جایزه مدل تعالی منابع انسانی را دریافت کرد.

به گفته هاشم نامور، در مرحله ارزیابی، رویکردها، فرآیندها و نتایج شرکت در حوزه منابع انسانی و پروژه‌های مرتبط با فرصت‌های بهبود، مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت طی دو مرحله نیز FOCUS GROUP کارکنان پالایشگاه نیز انجام شد.

وی افزود: تلاش و اهتمام همه کارکنان شرکت بر اساس استراتژی‌های تدوین شده در این حوزه در راستای اعتلای سرمایه‌های انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس، سبب شد هم‌زمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس توسعه و مدیریت منابع انسانی کشور و در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی در تهران، جایزه سطح تقدیرنامه چهار ستاره این مدل به پالایشگاه بندرعباس اهدا شود.

مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس گفت: ارزیابی حوزه منابع انسانی بر اساس مدل تعالی منابع انسانی مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و زیرمعیارهای حوزه منابع انسانی است که سازمان‌ها با تطبیق و ارزیابی حوزه منابع انسانی با این مدل، نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن برنامه‌‌ریزی می‌کنند.

جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح گواهینامه، تقدیرنامه و نشان، براساس ارزیابی عملکرد حوزه منابع انسانی سازمان‌های متقاضی، همه ساله به تعدادی از صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های برتر ایرانی که مطابق با نظام نامه جایزه، حائز شرایط لازم باشند، اعطاء می‌شود.

در فرآیند هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، 37 سازمان با ارسال مدارک آمادگی خود را برای شرکت در فرآیند جایزه اعلام کردند که پس از بررسی اظهارنامه‌های ارسالی، ارزیابی و بازدید از محل سازمان‌ها، 28 سازمان موفق شدند به یکی از سطوح جایزه دست یابند.

کد خبر 273110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =