شاخص‌های ارائه خدمات به بازنشستگان نفت در اصفهان بهبود یافت

شاخص‌های ارائه خدمات به بازنشستگان نفت در منطقه سه ( اصفهان) از جمله ارائه خدمات رفاهی و اداری بهبود یافته است.

به گزارش شانا، افخم زروانی، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نشست بررسی عملکرد منطقه سه ( اصفهان) و پس از ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده در این منطقه، گفت: مجموعه فعالیت‌های پیش بینی شده صندوق‌های بازنشستگی برای این منطقه از روند مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به شاخص‌بندی انجام شده و با استناد به آمار تهیه شده، اظهارکرد: بسیاری از شاخص‌های ارائه خدمات رفاهی و اداری به بازنشستگان، بازماندگان و خانواده‌های توان‌خواه رو به بهبود است. 

رئیس صندوق‌های بازنشستگی نفت اجرای 6 طرح پژوهشی جامع، 2 کارگاه آموزشی، امضای قرارداد با ۹ بیمارستان و مرکز درمانی با هدف ارائه خدمات به جامعه هدف را ازجمله اقدام‌های انجام شده در این منطقه اعلام کرد. 

عضو هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی گفت: خدمات رفاهی، فرهنگی، ورزشی در منطقه سه ( اصفهان)  طی 2 سال گذشته با رشدی بیش از پنج درصد مواجه شده است که این موضوع کیفیت خدمات صندوق به جامعه بازنشستگان را بهبود می‌بخشد.

زروانی گفت: با هدف اثربخشی بهتر ارائه خدمات به بازنشستگان در منطقه سه، دوره‌های آموزشی علمی برای کارکنان منطقه نیز برگزار شد که این موضوع در خدمات‌دهی بهتر به جامعه هدف موثر است.

به گزارش روابط عمومی صندوق‌های بازنشستگی نفت، وی در پایان از برگزاری پانزدهمین همایش روسای دفاتر نمایندگی در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد که دستور کار این همایش در دست تدوین است. 

کد خبر 273115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =