ناوگان اطفای حریق و امداد منطقه ویژه پارس ارتقا می‎یابد

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه پارس از راه‌اندازی ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه خبر داد و گفت: هشت خودرو مجهز آتش‌نشانی وارد منطقه ویژه پارس می‌شود.

به گزارش شانا، بهرام دشتی‌نژاد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم راه‌اندازی پنج ایستگاه آتش‌نشانی در سطح منطقه است که سه ایستگاه در پارس یک و دو ایستگاه در پارس ۲ راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: هشت خودرو آتش‌نشانی جدید با تجهیزات استاندارد در آینده‌ای نزدیک وارد منطقه خواهد شد که ناوگان اطفای حریق و امداد را در این منطقه ارتقاء خواهد داد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به ابلاغ دستورعمل مدیریت بحران منطقه به شرکت‎‌ها، افزود: این دستور عمل در چند مرحله تمرین و عملیاتی شده است. 

وی همچنین با بیان این که طرح جامع مدیریت بحران در حال تدوین است از ایجاد مدیریت بحران منطقه خبر داد و افزود: سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی عضو مدیریت بحران منطقه هستند که این امر سبب افزایش تعامل و همکاری در شرایط اضطراری شده و در چندین مورد بسیار خوب عمل شده است.

دشتی‌نژاد تصریح کرد: کمیته ارشد مدیریت بحران منطقه در حوادث اخیر کارنامه قابل قبولی از خود نشان داد. یکی از برنامه‌های ما افزایش تعامل با نهادها و دستگاه‌های مسئول در شهرستان‌ها بوده است؛ ضمن آن که شرکت‌ها را موظف کردیم در تمامی ساعات شبانه روز نفرات کشیک خود را به مدیریت HSE ارشد منطقه اعلام کنند تا در مواقع لزوم هماهنگی‌های لازم به سرعت انجام شود.

براساس گزارش شرکت ملی نفت ایران، وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای تکمیل چارت سازمانی HSE منطقه، یادآور شد: در حال راه‌اندازی آنلاین آنالایزر منطقه هستیم و پایش آلایندگی کل منطقه رصد می‌شود.

 

کد خبر 273134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =