سوخت مناطق برف گیر شمال کشور به طور پایدار تامین می شود

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه مازندران از آمادگی کامل برای تامین سوخت (نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع) در مناطق برف گیر بابل، آمل، بابلسر و فریدون کنار و ... خبر داد.

حسینعلی طالبی به خبرنگار شانا گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مردم مناطق اندیشیده شده و شرکت پخش در ستاد بحران استان آمادگی خود برای تامین سوخت مناطق تعریف شده از سوی نهادهای مربوط را به هر میزان اعلام کرده است.
 
وی افزود: از روز گذشته تاکنون بیش از دو میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید، بیش از یک میلیون لیتر نفت گاز و بیش از 60 تن گاز مایع در شهرهای مورد نیاز توزیع شده است.
 
به گفته مدیر پخش منطقه مازندران، از اول آذرماه با اعلام هواشناسی و پیش بینی های انجام شده بیش از 50 تا 60 فروشنده قدیمی سوخت را فعال کردیم و یک میلیون و 200 هزار لیتر نفت سفید از طریق 30 تا 40 دستگاه نفتکش برای توزیع در اختیارشان قرار دادیم.
 
وی ادامه داد: از چند روز گذشته تاکنون چهار دستگاه ماشین نفتکش 19 هزار لیتری و 50 دستگاه ماشین نفتکش دو هزار لیتری به مناطق برف گیر بابلسر، آمل، بابل و فریدون کنار برای توزیع نفت سفید اعزام شده است.
 
طالبی اعلام کرد: همکاران شرکت پخش شب گذشته تا بامداد به توزیع سوخت مشغول بودند و به مراجعه کنندگان به اندازه نیاز و درخواستشان سوخت تحویل دادند.
 
وی با اشاره به این که موجودی منطقه مازندران مناسب و کافی است و هیچگونه مشکلی برای تامین سوخت در کل استان، شهرها و بخش ها وجود ندارد، گفت: روز گذشته سه تانکر 17 تا 18 هزار تنی به شهرهای آمل، بابل و بابلسر اعزام شده و همه نمایندگی های توزیع سوخت مایع این مناطق آماده ارائه خدمت هستند.
 
مدیر شرکت پخش منطقه تاکید کرد: ارتباط شرکت با همه نهادهای مدیریت شهری برای ارائه خدمات برقرار است و به محض اعلام نیاز هر کدام از استان ها، بخشداری ها و محلات در اسرع وقت سوخت ارسال خواهد شد.

وی اعلام کرد: شرکت پخش از امروز محله به محله و کوچه به کوچه در مناطق مورد نیاز اقدام به توزیع نفت سفید خواهد کرد.

کد خبر 273380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =