گاز همه مشترکان شمال کشور وصل شد

گاز مشترکان شمال کشور که در بخش‌هایی از شهرستان‌های آمل، بابل و بابلسر به دلیل افت فشار قطع شده بود با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت گاز وصل شد.

مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: از بعدازظهر دیروز (پنج‌شنبه، چهارم آذرماه) فشار شبکه گاز مناطق آمل، بابل و بابلسر افزایش یافت و از ساعت 21 دیشب تا هشت صبح امروز شاهد وصل گاز تمام مشترکان بوده ایم.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران افزود: با افزایش فشار شبکه و همکاری دیگر استان‌ها توانستیم آسایش را به خانه های مردم بازگردانیم.
 
وی تاکید کرد: هم اکنون گاز تمام مشترکان در شمال کشور وصل است.

بوجارزاده یادآور شد: در سه روز گذشته، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، سوخت مایع را در روستاها و بخش های مورد نیاز توزیع و تلاش گسترده ای در این زمینه داشت و خوشبختانه محدودیتی در این زمینه وجود نداشت.

 
وی با اشاره به اخبار قطع گاز در استان اصفهان نیز گفت: گاز یکی از محله های اصفهان به دلایل فنی قطع شده بود که در کمتر از دوساعت این مشکل برطرف شد.
 
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته حدود 550 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی کشور مصرف شده است.

به گفته وی، مشترکان گاز با استفاده از لباس و پوشش متناسب با فصل سرما، کاهش حداقل یکی از بخاری های منزل، تنظیم درجه موتورخانه بر روی ٥٠ تا ٦٠ درجه، رعایت دمای رفاه ٢١- ١٨ درجه، بستن دریچه های کولر، گرفتن درز پنجره ها (به جز مشترکانی که از بخاری استفاده می کنند)، استفاده از شیشه های دوجداره و کاهش حداقل یک درجه از گرمای منزل، این شرکت را در خدمت رسانی مناسب به هموطنان یاری کنند.

بوجارزاده ادامه داد: مشترکانی که از بخاری استفاده می کنند نیز برای تهویه و جریان اکسیژن تدابیری اندیشیده تا مشکلی پیش نیاید.

 

 

 

کد خبر 273407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =