مصرف گاز آذربایجان شرقی 14 میلیون مترمکعب افزایش یافت

مصرف گاز استان آذربایجان شرقی با ثبت دمای منفی 6 درجه در 24 ساعت گذشته بیش از 14 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

ولی ا... دینی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: مصرف گاز این استان طی 24 ساعت گذشته با 14 میلیون مترمکعب افزایش به 34 میلیون مترمکعب رسید.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به کاهش شدید دمای هوا، همکاری مشترکان بخش خانگی در مصرف بهینه گاز ضروری است.
 
وی اعلام کرد: هم اکنون گازرسانی به یک میلیون و 500 هزار مشترک این استان به طور پایدار در جریان است.
 
دینی ادامه داد: در صورت صرفه جویی دو مترمکعبی هر مشترک بخش خانگی در شبانه روز، میزان مصرف استان سه میلیون مترمکعب کاهش یافته و امکان بهره مندی دیگر مشترکان از این سوخت پاک نیز فراهم می شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اعلام کرد: هم اکنون 95 درصد جمعیت استان شامل 100 درصد جمعیت شهری و 88 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
 
دینی تاکید کرد: هم اکنون 100 اکیپ امدادی و تعمیراتی در سراسر استان به طور 24 ساعته در خدمت هم استانی ها هستند و مرکز مانیتورینگ با پایش مصرف بر توزیع و پایداری شبکه نظارت می کند.
 
وی در پایان افزود: تجربه نشان می دهد با افزایش مصرف گاز خانگی بر میزان مسمویت با منوکسید کربن نیز افزوده می شود؛ از این‌رو از مشترکان درخواست می کنیم با کنترل دودکش‌ها از تخلیه کامل محصول احتراق اطمینان حاصل کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
کد خبر 273414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =