سوخت‌رسانی شبانه‌روزی منطقه تهران در شرایط نامساعد جوی

عملیات سوخت‌رسانی از انبارهای نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران به سایر نقاط استان با توجه به برودت هوا و شرایط نامساعد جوی در حال انجام است.

مهدی نعمت اله، رئیس انبار نفت شمال‌شرق تهران به خبرنگار شانا گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و نزولات آسمانی در استان تهران خصوصاً در مناطق شمالی و مرتفع استان که بارش‌ها به صورت برف بود، عملیات سوخت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وی افزود: کارکنان انبار نفت شمال‌شرق تهران با تلاش بی وقفه کار برف‌روبی و پاکسازی این انبار و تسریع عملیات بارگیری و ارسال فرآورده به سایر نقاط استان و مناطق همجوار را مورد نظارت قرار دادند.

رئیس انبار نفت شمال‌شرق تهران ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاشیم تا در کمترین زمان ممکن فرآورده را به سراسر استان به خصوص مناطق سردسیر ارسال کنیم و برای انجام این امر مهم با ناوگان حمل و نقل فرآورده تعامل کامل وجود دارد.

تامین سوخت مناطق سردسیر شمال تهران


عملیات سوخت‌رسانی به مناطق سردسیر ناحیه شمال تهران بی‌وقفه ادامه دارد.

برنامه‌ریزی لازم برای ذخیره‌سازی سوخت و تامین خانوارهای نفت‌سوز و نفت‌گاز سوز در حوزه فرمانداری شمیرانات انجام شده است.

غلامرضا جعفری، رئیس ناحیه شمال شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: با پایش‌های صورت گرفته از سامانه هواشناسی و رصد ورود جبهه‌های هوای سرد و سفیدپوش شدن ارتفاعات دامنه‌های البرز و نقاط مرتفع استان , برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی سوخت مایع انجام شده است.

وی افزود: با ورود به فصل سرما از دهه سوم آبان‌ماه مصرف سوخت روندی افزایشی داشته است که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این ناحیه عملیات ارسال فرآورده به مناطق سردسیر بی‌وقفه در حال انجام است.

رئیس ناحیه شمال تهران ادامه داد: به منظور ذخیره‌سازی و تامین موجودی فروشندگی‌های نفت سفید در روستاهای توابع رودبار قصران و لواسانات حدود ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در اولین روز آذرماه امسال توزیع شده است.

کد خبر 273454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =