مصرف گاز بخش خانگی استان قزوین 32 درصد افزایش یافت

مصرف گاز بخش خانگی استان قزوین طی 72 ساعت گذشته با بیش از 32 درصد افزایش به 31 میلیون مترمکعب رسید.

اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه هوای سرد و برودت شدید هوای استان در روزهای گذشته، میزان مصرف گاز در بخش‌ خانگی به میزان چشمگیری افزایش یافته است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: مصرف گاز در 72 ساعت گذشته با مصرف حدود 31 میلیون مترمکعب در بخش خانگی استان نسبت به سه روز قبل از آن 32 درصد افزایش داشته است.
 
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که با برنامه ریزی های انجام شده در سطح شرکت ملی گاز ایران، مشکلی در تامین گاز وجود ندارد، افزود: با توجه به سرمای شدید چند روز گذشته و افزایش مصرف گاز، وقفه ای در تحویل گاز به مشترکان خانگی در سطح استان نداشته ایم.
 
مفرد بوشهری ادامه داد: استمرار این وضع به توجه ویژه مردم استان و همراهی آنان در رعایت صرفه جویی در مصرف گاز نیاز دارد.
 
وی با اشاره به این که برودت هوا و کاهش دما در روزهای آینده نیز ادامه دارد، گفت: برای استمرار خدمات مطلوب در تامین و توزیع گاز از تمام مشترکان در سطح استان درخواست می شود با رعایت نکاتی همچون خاموش کردن وسایل گرمایشی گازسوز در اتاق هایی که استفاده نمی شوند، پوشاندن دریچه های کولر، عایقکاری موتورخانه ها، پوشیدن لباس گرم و متناسب با فصل سرما در منزل حداکثر صرفه جویی در مصرف بهینه گاز را انجام دهند. 
کد خبر 273464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =