جایگاه صدم عرضه سوخت در استان همدان به بهره برداری رسید

جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفت‌گاز با نام «پارسه»، با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر امروز (ششم آذرماه) در ناحیه مرکزی استان همدان افتتاح شد.

به گزارش شانا، با راه‌اندازی جایگاه عرضه سوخت پارسه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده بنزین ـ نفت‌گاز به 57 باب و در مجموع تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان همدان به 100 باب رسید.

صادق فریدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در حاشیه این مراسم گفت: عملیات اجرایی احداث این جایگاه از اسفندماه پارسال آغاز شد و امروز پس از گذشت 9 ماه  با حضور مدیران و مسئولان منطقه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت  2 هزار و 100 مترمربع و زیربنای 850 مترمربع احداث شده، و هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب زمین در مجموع، به رقمی بالغ بر 18 میلیارد ریال رسیده است.

فریدی ادامه داد: این جایگاه با سه باب مخزن 45 هزار لیتری، « 2 مخزن بنزین 2  و یک مخزن نفت‌گاز»، 2 سکوی بنزین و یک سکوی نفت‌گاز و 6 تلمبه دو نازله تجهیز شده است.

وی اعلام کرد: جایگاه پارسه از سوی بخش خصوصی و در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی احداث شده و برای 6 نفر شغل مستقیم فراهم کرده است.

مدیر پخش منطقه همدان ادامه داد: در مرحله اول بهره‌برداری از این جایگاه، عرضه فرآورده بنزین معمولی و نفت‌گاز مد نظر بوده ولی پیش‌بینی‌های لازم برای عرضه سوخت پاک سی ان جی CNG صورت گرفته است که با فراهم شدن زیرساخت‌ها در آینده نزدیک این امکان نیز میسر خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی این جایگاه، فروش روزانه20 هزار لیتر بنزین معمولی به مصرف‌کنندگان بخش حمل و نقل  از سوی سرمایه‌گذار پیش‌بینی می‌شود.

به گفته فریدی، با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت مایع در استان همدان به 78 باب و در مجموع با احتساب جایگاه‌های عرضه سوخت CNG به 100 باب رسید.

کد خبر 273481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =