مشکلی برای تامین سوخت مناطق سردسیر لرستان نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه لرستان گفت: هیچ مشکلی برای تامین سوخت مناطق سردسیر استان وجود ندارد.

پیمان بهرامی، در گفتگو با خبرنگار شانا از آمادگی این شرکت برای سوخت رسانی در شرایط ناپایدار جوی در فصل پاییز و زمستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی زمستانی سرد و سخت و ایجاد شرایط آب و هوایی ناپایدار با شرایط بارش نزولات آسمانی این شرکت ضمن اجرای تمهیدات لازم آماده سوخت رسانی مطلوب و مستمر به شهروندان استان است.

به گفته وی، سوخت مورد نیاز استان لرستان تا پایان سال تامین و ذخیره سازیهای لازم انجام شده است. 

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه لرستان اضافه کرد: شهرهای سردسیر استان نظیر نورآباد، الشتر، ازنا و الیگودرز در زمستان امسال با مشکلی برای تامین نفت سفید مواجه نیستند و این شرکت در صورت نیاز این شهرها، آمادگی تامین و انتقال سوخت به آنها را دارد.

بهرامی تصریح کرد: با توجه به فصل سرما برای رفاه حال  69 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید تحت پوشش در استان، این شرکت اقدام به اعلام و توزیع ششمین مرحله سهمیه کالابرگ نفت سفید از ابتدای آذرماه امسال کرده است که مهلت اعتباراین کالابرگ اعلامی تا سی ام دی‎ماه سال جاری پایان می پذیرد.

وی با اشاره به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی و شهری که گاز طبیعی ندارند اظهار کرد: شرکت ملی پخش منطقه لرستان با دارا بودن 426 فروشندگی فعال در سطح استان و مناطق صعب العبور، آمادگی تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی را دارد و به صورت روزانه از فروشندگی های یاد شده گزارشهای فروش و یا نیاز گرفته می شود و آنجا که لازم باشد، مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه لرستان با بیان این که هم اکنون روزانه سه میلیون و 500 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از 328 دستگاه نفتکش جاده پیما انجام می شود و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات و تدابیر موجود، در فصل سرما شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکلی مواجه نشوند.

کد خبر 273577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =