طرح‌های گازرسانی به 19 روستای خراسان رضوی افتتاح می شوند

طرح‌های گازرسانی به 19 روستای شهرستان قوچان در استان خراسان رضوی هم اکنون با 70 درصد پیشرفت در جریان است و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود.

سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: طرح‌ گازرسانی به محور داغیان، 19 روستای شهرستان قوچان را با جمعیت دو هزار نفر تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار می دهد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: این طرح هم اکنون 70 درصد پیشرفت دارد و در چند ماه آینده شاهد بهره‌مندی مردم این منطقه از نعمت گاز خواهیم بود.
 
فانی ادامه داد: برای اجرای طرح گازرسانی به روستاهای محور داغیان، 110 میلیارد ریال اعتبار، پیش بینی شده است.
 
وی همچنین درباره پروژه فاز سه گازرسانی به روستاهای محور هودانلو – شفیع قوچان، گفت: این طرح نیز با اعتبار 12 میلیارد ریال، 34 روستای این شهرستان را به شبکه سراسری گاز متصل خواهد کرد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: هدف ما این است که با سرعت هرچه بیشتر طرح‌های گازرسانی به مناطق محروم و روستاهای استان خراسان رضوی را تکمیل کنیم.
 
فانی، مشتری مداری و رضایت‌مندی مردم از اقدامات شرکت گاز را خط مقدم فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد و خواستار دقت نظر پیمانکاران در اجرای طرح‌های گازرسانی شد.
کد خبر 273614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =