شرکت پخش منطقه گلستان آماده سوخت رسانی به مصرف کنندگان است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای سوخت رسانی در فصل سرما خبر داد.

به گزارش شانا، امیر بنی کریمی، گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده و ذخیره سازی مناسب انواع فرآورده های نفتی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های در تمامی شرایط آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و مردم استان باشد.

وی افزود: باتوجه به برودت شدید دمای هوا در چند روز گذشته و افت فشار گاز، هفت میلیون لیتر فرآرده نفتی مایع (نفت‎گاز) تاکنون به نیروگاه علی‌آباد تحویل داده شده تا این نیروگاه به عنوان سوخت جایگزین  آن استفاده کند. 

بنی کریمی اظهارکرد: با توجه به سیاستگذاری‌های انجام شده در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان مبنی بر غیرفعال کردن جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) به منظور کاهش مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی و کمک به افزایش فشار گاز استان‌های همجوار، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان اقدام به توزیع بیش از ۲ میلیون لیتر بنزین مازاد بر مصرف روزانه در جایگاه‌های عرضه سوخت کرد تا به فرایند سوخت رسانی به مردم استان خللی وارد نشود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بیان کرد: در راستای همین سیاست‌گذاری میزان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر سوخت جایگزین تحویل مصرف کنندگان شده که در صورت ادامه افت فشار گاز، از آن استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای ذخیره‌سازی و توزیع به موقع نفت سفید نیز اتخاذ شده و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار لیتر از این فرآورده علاوه بر سهمیه‌های اعلام شده عادی بین خانوارها نفت سفید سوز استان توزیع شده تا مصرف کنندگان دچار مشکل نشوند.

بنی‌کریمی یادآور شد: مصرف کنندگانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت و ذخیره سازی سوخت جایگزین نشده اند می توانند با مراجعه به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان به دریافت و ذخیره سازی فرآورده مورد نیاز خود اقدام کنند. 

 

کد خبر 273744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =