700 تن گاز مایع مازاد بر مصرف در مازندران توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: برای مقابله با بحران افت فشار و قطع گاز در شهرهای مازندران همراه با نفت‌گاز و نفت سفید، 700 تن گاز مایع مازاد بر مصرف در استان توزیع شد.

به گزارش شانا، حسینعلی طالبی، در یازدهمین جلسه بحران استان، با اشاره به مهمترین مسائل منطقه به ویژه سوخت‌رسانی زمستانی گفت: دلیل شدت برف و بوران و مسدود بودن جاده مواصلاتی به مبادی تامین، حدود 200 تن گاز مایع با هماهنگی اداره تامین و توزیع پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از محل ذخیره‌سازی تاسیسات گاز مایع شهید تندگویان نکا بارگیری و به شرکت‌های موزع تحویل شد تا در محل‌های قطع گاز توزیع شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با هشت شرکت مادر توزیع‌کننده گاز مایع فعال در منطقه ساری و استفاده از همه امکانات موجود از جمله  65 شعبه نمایندگی توزیع سیلندر روستایی و 24 دستگاه خودرو و حمل سیلندر ، طی پنج روز بحران قطع گازسوخت مورد نیاز مردم تامین شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، این منطقه را به عنوان یکی از مناطق موفق و توانمند در بحران 86 و بحران اخیر در راستای ذخیره‌سازی و توزیع سریع انواع فرآورده مایع معرفی و اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده  در بخش مدیریت و کنترل بحران، بیش از 70 هزار سیلندر 11 کیلویی و 32 هزار سیلندر 2 کیلویی گاز مایع بین خانوارها توزیع شد.

وی ادامه داد: در پنج روز قطعی گاز حدود 700 تن گاز مایع اضافه بر مصرف عادی توزیع شد.

کد خبر 273821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =