پیروزی «پترو» و شکست نفت‌‎های آبادان و امیدیه در هفته دربی‌ها

رقابت‌های هفته ششم لیگ یک بسکتبال با پیروزی پتروشیمی بندرامام و شکست نفت‌امیدیه و نفت آبادان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، هفته ششم رقابت‌های بسکتبال لیگ یک کشور، عصر دیروز در 2 منطقه شمال و جنوب پیگیری شد. در ماهشهر، تیم‌های مهروبان نوین و پتروشیمی بندرامام، دربی ماهشهر را برگزار کردند. در این دیدار بسیار نزدیک و نفس‌گیر، پتروشیمی مزد تجربه بیشتر خود را گرفت و موفق شد 59 بر 55 برابر همشهری خود به برتری برسد.

پتروشیمی بندرامام با این پیروزی، رکورد 100 درصدی پیروزهایش را حفظ کرد و موفق شد با 12 امتیاز از 6 بازی همچنان صدرنشین منطقه جنوب باشد. مهروبان نوین هم با تقبل چهارمین شکست خود، با 8 امتیاز در رتبه هفتم این منطقه قرار گرفت.

نفت امیدیه و پدافند رعد دزفول هم دیروز برگزارکننده دربی خوزستانی‌ها بودند. این بازی هم دیداری نزدیک و تماشایی بود و در پایان دزفولی‌ها موفق شدند با یک پرتاب موفق بیشتر و با حساب 78 بر 76 میزبان خود را شکست دهند و با کسب این پیروزی ارزشمند، 11 امتیازی شوند تا فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نفت امیدیه در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه جنوب بایستند.

پالایش نفت آبادان، نماینده جوان خوزستان هم دیروز در میناب به مصاف تیم آدمیس این شهر رفت. مینابی‌ها در این دیدار که اهمیت زیادی در میانه جدول داشت، با نمایش بهتری که داشتند 72 بر 53 نفت را از پیش رو برداشتند تا با 8 امتیاز بالاتر و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از مهروبان نوین و پالایش نفت آبادان بایستند. شاگردان گئودریوس زبیناس هم با این شکست هم امتیاز با آدمیس در رتبه هشتم جدول 10 تیمی جنوب قرار گرفتند.

کد خبر 273877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =