عملکرد صندوق حمایت از کارکنان شرکت ملی حفاری تشریح شد

دبیر صندوق حمایت از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از پرداخت پنج میلیارد و 27 میلیون ریال کمک مالی بلاعوض این صندوق به تعدادی از خانواده‌های کارکنان فوت شده، از کار افتاده و سازمان‌های حمایتی خبر داد.

به گزارش شانا، منوچهر خورشید با بیان این مطلب افزود: از این مبلغ، 2 میلیارد و 77 میلیون ریال به خانواده‌های همکاران فوت شده پرداخت شده است.

وی گفت: اختصاص 99 میلیون ریال به کارکنان حادثه دیده و 851 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از دیگر اقدامات این صندوق است که از محل کمک‌های همکاران شاغل رسمی تامین و پرداخت شده است.

خورشید با اشاره به عضویت 2 هزار و 450 نفر از کارکنان رسمی در این صندوق اظهار کرد: اعطای هدیه به مبلغ 2 میلیارد ریال به 941 نفر از همکاران بازنشسته عضو صندوق، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته است.

دبیر صندوق حمایت از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: این صندوق از ابتدای سال 1376 با هدف جمع آوری کمک‌های مالی بلاعوض به اعضا و خانواده های کارکنان فوت شده و حادثه دیده، مدد جویان تحت پوشش سازمان‎های حمایتی و تجلیل از کارکنان بازنشسته ایجاد و به صورت هیئت امنایی متشکل از مدیران و مسئولان شرکت اداره می شود.

کد خبر 273887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =