هوری: فراموش کرده‌اند نفت 3 سال لیگ یکی بود!

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است تیمش علی‌رغم کسب نتایج خوب به دلیل غیبت سه ساله در لیگ برتر کار سختی پیش رو دارد.

شانا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست سنگین خانگی در هفته یازدهم مقابل  ذوب‌آهن اصفهان، جمعه گذشته در دیداری سخت و سنگین سیاه‌جامگان را در مشهد شکست داد تا به نوعی جبران مافات کند و در میانه جدول، از منطقه خطر دور شود. دروازه‌بان و کاپیتان صنعت با تایید تاثیر شکست از ذوب‌آهن در پیروزی نفت آبادان برابر سیاه‌جامگان، از کار سخت طلایی‌پوشان در ادامه لیگ برتر صحبت کرد. گفت‌وگوی کوتاه ما را با حسن هوری در ادامه می‌خوانید.

**نفت در روزی که حملات زیادی روی دروازه‌اش بود، سیاه‌جامگان را شکست داد. ارزیابی‌تان از این دیدار چیست؟
متاسفانه هفته گذشته در آبادان و مقابل چشم هواداران خوب و خونگرم‌مان مقابل ذوب‌آهن متحمل شکست سنگینی شدیم. آن باخت باعث شد این هفته به بهترین شکل تمرین کنیم و خودمان را برای رویارویی با تیم خوب سیاه‌‎جامگان آماده کنیم. ما برای جبران شکست 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن، عزم خود را جزم کرده بودیم و خدا را شکر، در دیداری که روز خوب ما بود و شانس هم خیلی به نفت کمک کرد، موفق شدیم سیاه‌جامگان را در مشهد شکست دهیم.

**سیاه‌جامگان با حضور خداداد عزیزی چطور بود؟
بدون شک این تیم نسبت به هفته‌های گذشته عملکرد بهتری داشت و سیاه‌جامگان مقابل صنعت نفت به یقین تیم دگرگون شده‌ای بود. ما این موضوع را می‌دانستیم و روی نقاط ضعف‌مان هم کار کرده بودیم تا با آنالیز مناسب حریف بتوانیم در مشهد به آنچه دلخواه‌مان بود برسیم. مطمئنم سیاه‌جامگان مشهد در ادامه از تیم‌های خوب و هجومی لیگ برتر می‌شود و پیروزی مقابل این تیم نتیجه کار درخشان تیمی بود.

**علی‌رغم نمایش درخشان شما، نام حسن هوری در تیم منتخب هفته دوازدهم به چشم نمی‌خورد.
(با خنده) مشکلی نیست. مهم این بود که تیم صنعت نفت آبادان بتواند از این دیدار سربلند و موفق بیرون بیاید و به لطف خدا و تلاش تک تک بچه‌ها و کادر فنی به هدف‌مان رسیدیم. حالا اگر زمانی اسم من را در تیم منتخب هفته ذکر کردند که دست‌شان درد نکند و اگر هم این اتفاق نیفتاد، واقعاً من به این موضوعات فکر نمی‌کنم و همیشه و در همه حال موفقیت تیم برای ما در وهله نخست اهمیت قرار دارد.

**از فرشاد فرجی در این دیدار خیلی تعریف شد. این تعریف و تمجیدها به جا بود؟
بله، فرشاد در این دیدار نمایش درخشانی داشت. ضمن اینکه بغلانی، عبدالله‌زاده و پورمحمد دیگر عناصر دفاعی تیم هم به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دادند. صنعت نفت در دیدار مقابل سیاه‌جامگان چه از نظر دفاعی، چه هجومی بازی حساب‌شده‌ای به نمایش گذاشت. همانطور که دیدید رضا جبیره، بازیکنی که از تیم‌های پایه نفت به بزرگسالان آمده و برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان می‌رفت موفق شد تک گل ما را به ثمر برساند و این نشان از عملکرد گروهی مطلوب مجموعه بازیکنان نفت آبادان در میدان دارد.

**فکر می‌کنید نفت آبادان با پایان لیگ برتر در چه جایگاهی قرار بگیرد؟
ما فعلاً با 16 امتیاز در رتبه هشتم قرار داریم اما تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان هم با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نفت به ترتیب رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. همه تلاش ما این است که رتبه بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کنیم اما برخی منتقدان گویا فراموش کرده‌اند که نفت3 سال در لیگ یک حضور داشت! ما تازه این فصل دوباره لیگ برتری شدیم و تا نفت آبادان ایده‌آل تماشاگران فاصله زیادی داریم.  

**و نظرتان درباره بازی این هفته مقابل سایپای بحران زده چیست؟
ببینید من با نظر شما موافق نیستم. درست است حسین فرکی، سرمربی خوب و ارزشنمد نفت استعفا داد اما با کناره‌گیری‌اش موافقت نشد و باید این را بدانیم که سایپا همیشه سایپاست. این هفته هم باید در خانه به مصاف تیمی برویم که می‌خواهد نتایج گذشته‌اش را جبران کند و این کارمان را سخت می‌کند اما امیدوارم در این دیدار هم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

 

گفت و گو: یاسر سماوات

کد خبر 273908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =