طرح گازرسانی به 1000 خانوار روستایی استان کرمان افتتاح شد

طرح گازرسانی به یکهزار و 35 خانوار روستایی دهستان جرجافک در استان کرمان با حضور استاندار، نایب رئیس کمیسیون انرژی و مدیرعامل شرکت گاز این استان افتتاح شد.

به گزارش شانا، محمدعلی ودیعتی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان درباره این طرح گفت: در قالب این طرح، 24 روستای استان کرمان به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: برای گازرسانی به این روستاها، 24 هزار متر شبکه تغذیه، 76 کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تی بی اس با 10هزار مترمکعب بر ساعت ظرفیت اجرا شده است.
 
وی یادآور شد: برای گازرسانی به این روستاها در مجموع 143 هزار میلیون ریال اعتبار، هزینه شده است.
 
ودیعتی عنوان کرد: وزارت نفت در دو سال گذشته با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن گام برداشته که انجام این برنامه ها در جهت اجرای مطالبه مقام معظم رهبری در سند چشم انداز 1404 بوده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم در همه استان‌های کشور، استفاده از سوخت پاک گاز بوده که این موضوع در گازرسانی به روستاهای استان کرمان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: تاکنون 45 شهر و 748 روستای استان کرمان به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.
 
طرح گازرسانی به 24 روستای استان کرمان، دیروز (یکشنبه، 14 آذرماه) با حضور علیرضا رزم‌حسینی، استاندار، حسین امیری خامکانی، نایب رئیس کمیسیون انرژی و محمدعلی ودیعتی، مدیرعامل شرکت گاز این استان افتتاح شد. 
 
کد خبر 274009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =