مصرف گاز استان اصفهان 15 درصد کاهش یافت

مشترکان گاز استان اصفهان در آذرماه امسال بیش از 730 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، 15 درصد کاهش داشته است.

سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: به طور میانگین از ابتدای امسال تاکنون روزانه 60 میلیون و 400 هزار مترمکعب گاز در سطح استان مصرف شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون 12 میلیارد و 819 میلیون مترمکعب گاز در این استان مصرف شده است.
 
وی ادامه داد: از مجموع گاز مصرفی در سطح استان، بیش از پنج میلیارد و 386 میلیون مترمکعب در بخش صنعت، چهار میلیارد و 965 میلیون مترمکعب در نیروگاه‌های استان، یک میلیارد و 768 هزار مترمکعب در بخش خانگی، 374 میلیون و 640 هزار مترمکعب در بخش تجاری و 325 میلیون و 794 هزار مترمکعب در بخش حمل و نقل مصرف شده است.
 
علوی تصریح کرد: از میزان گاز مصرف شده در بخش صنعت بیش از سه میلیارد و 879 میلیون مترمکعب آن مربوط به صنایع عمده استان بوده که در شرکت‌های فولاد مبارکه، ذوب آهن و سیمان سپاهان مصرف شده و مابقی نیز به صنایع غیرعمده و بخش حمل و نقل استان تحویل شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون که شاهد کاهش دمای بخش‌های مختلف سطح استان بوده ایم، 730 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان مصرف شده است.
 
علوی ادامه داد: از مجموع گاز مصرفی در سطح استان، 430 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و 299 میلیون و 300 هزار مترمکعب نیز در بخش صنایع مصرف شده است.
 
وی تاکید کرد: رعایت مصرف بهینه و منطقی از گاز طبیعی زمینه را برای تامین گاز همه مشترکان در سراسر کشور فراهم خواهد کرد.  
کد خبر 274038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =