ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی آذربایجان شرقی به 98 درصد می رسد

طرح‌های گازرسانی به 303 روستای استان آذربایجان شرقی هم اکنون در دست اجراست که با افتتاح این طرح‌ها، درصد برخورداری خانوار روستایی استان به 98.3 درصد می رسد.

ولی ا... دینی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با گازرسانی به 303 روستای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از 88.17 درصد به بیش از ٩3 درصد و در مجموع میزان بهره مندی خانوار استان به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی افزود: طرح‌های گازرسانی به 303 روستای در دست اجرا تا پایان هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 644 کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان اجرا و میزان شبکه تغذیه و انتقال روستایی نیز به بیش از 11 هزار کیلومتر افزایش یافته است.
 
دینی عنوان کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، گازرسانی به روستاهای استان به سرعت در حال افزایش بوده و در این راستا، 213 روستا آماده انتخاب پیمانکار و 31 روستا نیز در دست طراحی است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با پایان گازرسانی به 303 روستای در دست اقدام، زمینه برخورداری بیش از 60 هزار نفر در این روستاها از مزایای گاز طبیعی فراهم می شود.
 
دینی افزود: هم اکنون همه شهرها و یکهزار و 552 روستای استان با بیش از یک میلیون و 433 هزار مشترک شهری، روستایی و صنایع سطح استان از مزایای گاز طبیعی برخوردارند.
 
وی تصریح کرد: روستاهای بالای 20 خانوار با جمعیت بیش از 100 نفر و روستاهای در مسیر تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
کد خبر 274043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =