6 شهر آذربایجان غربی به شبکه سراسری گاز متصل می شوند

گازرسانی به 6 شهر استان آذربایجان غربی هم اکنون در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح‌ها، ضریب نفوذ گاز در این بخش به 100 درصد می رسد.

منصور صادقیان، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی به خبرنگار شانا گفت: با اجرای عملیات گازرسانی به 6 شهر این استان برای بهره مند ساختن 100 درصدی خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی گام‌های بلندی برداشته ایم.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی افزود: با گازرسانی به شهرهای میرآباد، سرو، آواجیق، خلیفان، قطور و زرآباد؛ همه شهرهای استان به شبکه گازرسانی کشور متصل می شوند.
 
وی یادآور شد: هم اکنون 99 درصد خانوار شهری استان از مزایای گاز برخوردارند.
 
صادقیان تاکید کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی، سخت گذر بودن مسیر و کوهستانی بودن منطقه، طرح گازرسانی به شهر میرآباد یکی از سخت ترین طرح‌های گازرسانی کشور به‌شمار‌ می رود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ادامه داد: طرح گازرسانی به شهر میرآباد هم اکنون در حال اجراست.
 
وی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به شهر سیلوانا و روستاهای محور راژان نیز از دیگر طرح‌های بسیار سخت و هزینه بر گازرسانی کشور است.
 
به گفته صادقیان، بهره برداری از این طرح‌ها دستاورد بزرگی برای دولت تدبیر و امید در این استان مرزی بود که امسال محقق شد. 
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سه سال گذشته به دنبال جبران کمبودها بوده ایم و در تلاش هستیم که با گازرسانی به مناطق شهری و روستایی، آذربایجان غربی را به استان سبز کشور تبدیل کنیم.
کد خبر 274049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =