حجم تحویل گاز به نیروگاه‌های کشور 4 میلیارد مترمکعب افزایش یافت

حجم تحویل گاز به نیروگاه‌های کشور در 260 روز امسال با چهار میلیارد مترمکعب افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 50 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب رسید.

مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، امروز (سه شنبه، 16 آذرماه) در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در 260 روز پارسال 46 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها تحویل شده و این مقدار امسال به 50 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب رسید.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران افزود: دیروز (دوشنبه، 15 آذرماه) 125 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تحویل شده است.
 
وی عنوان کرد: در بازه زمانی یادشده، 390 میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی و 100 میلیون مترمکعب نیز به صنایع عمده تحویل شده است.
 
بوجارزاده یادآور شد: گازرسانی به صنایع استان از ابتدای امسال تاکنون با یک میلیارد مترمکعب افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 25 میلیارد مترمکعب رسید.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: در 260 روز امسال 50 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی کشور تحویل شده است.
 
به گزارش شانا، هم اکنون روزانه ظرفیت تحویل 700 میلیون مترمکعب گاز به ٧٨ میلیون ایرانی در یکهزار و ١٨٨ شهر و ٢٦ هزار روستای کشور وجود دارد.
 
هفته گذشته (یکشنبه، 7 آذرماه) روزانه حدود ٥٥٠ میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی تحویل شد.
 
تحویل گاز به بخش خانگی در بازه زمانی یادشده نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن با حدود ٤٠ درصد افزایش به بیش از 550 میلیون مترمکعب رسیده است.
 
کارکنان صنعت گاز تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا در فصل سرد امسال همچون سال های گذشته بتوانند با فرآورش، انتقال و توزیع پایدار گاز سبب ایجاد آسایش برای عموم مردم شوند و هموطنان نیز می توانند با مصرف بهینه، این صنعت را در خدمت‌رسانی به دیگر بخش‌ها یاری کنند.
کد خبر 274053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =