تفاهم‎نامه ساخت مشترک مخازن تحت فشار صنعتی و پزشکی سی‎ان‎جی امضا شد

تفاهم‎نامه ساخت مشترک مخازن تحت فشار صنعتی و پزشکی سی‎ان‎جی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‎نامه ساخت مشترک مخازن تحت فشار صنعتی و پزشکی سی‎ان‎جی با حضور عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، امروز (سه شنبه، 16 آذرماه) در حاشیه همایش بین‌المللی سی‎ان‎جی و سوخت‌های جایگزین، میان سه شرکت بخش خصوصی امضا شد.

این تفاهمنامه، تولید مخازن تحت فشار با استفاده از پیشرفته ترین امکانات و توانمندی سازندگان داخلی کشور را فراهم خواهد کرد.

براساس این تفاهمنامه ساخت مشترک مخازن تحت فشار صنعتی و پزشکی سی ان جی از سال آینده آغاز می شود و در سال نخست 50 درصد از نیاز بازار ایران با ساخت چهار میلیون مخزن تامین خواهد شد.

مجموعه شرکت‌های مخزن ساز یک هزار میلیارد تومان سرمایه برای ساخت مخازن در اختیار دارند و ساخت مشترک مخازن تحت فشار صنعتی و پزشکی سی‎ان‎جی با یک برند مشترک انجام می شود.

هدف‌گذاری برای تولید، خودکفایی و صادرات در ساخت مشترک مخازن تحت فشار صنعتی و پزشکی سی‎ان‎جی در حالی صورت می گیرد که بیشتر واردات ایران در این محصول از کشور چین بوده است.

در این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مخازن موجود پرده برداری شد.

کد خبر 274104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =