برگزاری ششمین همایش سالانه مهندسی نفت در دانشگاه امیرکبیر

ششمین همایش سالانه مهندسی نفت پلی تکنیک از امروز (20 آذر ماه) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرده است و 22 آذر ماه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، حامد رحیمی، دبیر ششمین همایش سالانه مهندسی نفت پلی تکنیک با اشاره به برگزاری این همایش در این دانشگاه گفت: این همایش از امروز ( 20 آذرماه) به همت انجمن بین المللی مهندسان نفت (SPE) شاخه دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و انجمن علمی دانشکده مهندسی نفت آغاز شده است و تا روز 22 آذر ماه ادامه دارد.

رحیمی ادامه داد: در حاشیه این همایش، سمینار تخصصی « فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان در صنعت نفت و گاز » در آمفی تئاتر دانشکده نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. 

دبیر ششمین همایش سالانه مهندسی نفت پلی تکنیک با اشاره به حمایت شرکت‌های بزرگ خصوصی فعال در حوزه بالادست نفت و گاز، تصریح کرد: بر این اساس در مدت برگزاری این همایش، دوره‌های آموزشی از سوی این شرکت‌ها برای آشنایی بیشتر دانشجویان برپا می‌شود. 

رحیمی اضافه کرد: کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون بهینه سازی حفاری، پایش مخازن نفت و گاز به روش لرزه‌نگاری چهار بعدی، مدیریت مخازن، انتخاب بهینه مته حفاری و آنالیز نمودار PLT  برگزار می شود.

به گفته وی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی aut-petroleumweek.com  مراجعه کنند.

 

کد خبر 274297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =