75 درصد جایگاه‌های سوخت منطقه زنجان ممتاز و درجه 1 هستند

جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه زنجان از یک روند رو به رشد در طرح درجه‌بندی برخوردارند، به طوری که 75 درصد جایگاه‌های سوخت موفق به کسب رتبه ممتاز و درجه یک شدند.

محمود آقامحمدیان، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، به خبرنگار شانا گفت: براساس نتایج آخرین طرح درجه‌بندی، جایگاه‌های منطقه در نیمه دوم امسال با لحاظ کردن حداقل تغییرات و اصلاحات مورد نیاز و حفظ چارچوب تایید شده از مجموع 49 جایگاه در حدود 26 جایگاه حائز درجه ممتاز شدند.

وی افزود: با توجه به وجود 26 جایگاه ممتاز و 11 جایگاه درجه یک در مجموع 76 درصد جایگاه‌های منطقه دارای امتیاز و کسب درجه ممتاز و یک شدند که این تعداد حاکی از افزایش و ارتقای سطح درجه‌بندی جایگاه‌ها نسبت به پارسال است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: 49 جایگاه اختصاصی و سه جایگاه شرکتی (در دست واگذاری به بخش خصوصی) است.

وی اعلام کرد: پارسال از مجموع 48 جایگاه موجود بدون احتساب سه جایگاه شرکتی، 20 جایگاه حائز امتیاز ممتاز و 9 جایگاه درجه یک شدند که با روند رو به رشد درجه‌بندی جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های ممتاز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش 12 درصدی و تعداد جایگاه‌های درجه یک از افزایش چهار درصدی برخوردار شدند.

کد خبر 274568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =