28 میلیون لیتر فرآورده نفتی به منطقه شمال منتقل شد

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، از انتقال بیش از 28 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در جریان بارش سنگین برف و برودت شدید هوا به انبارهای پخش ساری، گرگان و گنبد خبرداد.

شیرافکن قربانی به خبرنگار شانا گفت: با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مازندران مبنی بر بارش سنگین برف، بازدید از برخی مسیرهای خط و مراکز مرگاو، لاجیم و گل پل از سوی مدیر منطقه و روسای واحدهای مرتبط انجام شد.

وی افزود: در این بازدید مقرر شد برای پیشگیری از وقوع بحران و جلوگیری از بروز خلل در انتقال ایمن و مطمئن فرآورده‌های نفتی، تجهیزات لجستیکی مانند بولدوزر و لودر، در مکان‌های از پیش تعیین شده، مستقر شوند تا در زمان انسداد راه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بازگشایی محور بپردازند.

قربانی، ذخیره‌سازی مواد غذایی و آب و همچنین زمانبندی لازم برای تردد را از جمله تمهیدات به کار گرفته شده برای پیشگیری از بروز مزاحمت یا خلل در فرایند انتقال و ارتباط در مراکز عملیاتی و ایستگاه‌های مخابراتی اعلام کرد.

به گفته وی، با این اقدامات مشکلی در انتقال مطمئن و ذخیره‌سازی به وجود نیامد و تنها در همین مدت هفت روزه بارش سنگین برف، با توجه به ضرورت انتقال ایمن سوخت به منطقه در شرایط سرما، در مجموع بیش از 28 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی به انبارهای پخش ساری، گرگان و گنبد در استان‌های مازندران و گلستان منتقل شد.

کد خبر 274573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =