طرح پرداخت الکترونیکی بهای سی‎ان‎جی اجرا شد

طرح پایلوت پرداخت الکترونیکی گاز بها در جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‎ان‎جی) همت واقع در ناحیه شهریار منطقه تهران برای نخستین بار راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، طرح پرداخت الکترونیکی گاز بها به صورت پایلوت صبح امروز (چهارشنبه، 24 آذرماه) با حضور علی مهرابی، مدیر طرح سی‎ان‎جی  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بهره‌برداری رسید.

مدیر طرح سی‎ان‎جی گفت: با بهره‌برداری از این طرح و با توجه به ورود وجوه پرداختی در دو حساب مجزا، پرداخت گاز بهاء از سوی شهروندان، پرداخت قبض گاز از سوی جایگاهداران و رسیدگی به امور مالی در جایگاه‌های سی‎ان‎جی و برداشت کارمزد فروش به سهولت انجام می‌شود.

مهرابی پیش‌بینی کرد با توجه به تعهدها و وعده‌های بانک عامل، در یک بازه زمانی یکساله این طرح در همه جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی در سراسر کشور اجرا شود.

وی ادامه داد: از مزایای این دستگاه داشتن امتیاز IP (ضد حریق بودن) و صفحه لمسی و تمام رنگی آن  است، به گونه‌ای که استفاده از آن را برای شهروندان تسهیل می‌کند.

مدیر طرح سی‎ان‎جی افزود: تعداد 2 هزار و ۳۵۰ جایگاه سی ان جی در کل کشور موجود است که ظرفیت عرضه ۴۰ میلیون مترمکعب سی‎ان‎جی را در طول شبانه‌روز دارند.

کد خبر 274648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =