2 موزه صنعت نفت در آبادان به بهره برداری می‎رسد

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت، از بهره‌برداری زودهنگام 2 موزه صنعت نفت در آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، اکبر نعمت‌ الهی، صبح امروز (چهارشنبه، 24 آذرماه) در نهمین نشست سراسری روابط عمومی‌های صنعت نفت با شعار «هنر هشتم در فضای سوم» گفت: پس از گذشت 108 سال از تاریخ صنعت نفت با تلاش‌های صورت گرفته 2 موزه تخصصی در شهر آبادان آماده بهره‌برداری شده است که با اقدام‎های انجام شده تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی، با اشاره به ضرورت حفظ میراث و هویت صنعتی کشور که در صنعت نفت تبلور یافته است، افزود: کار احداث موزه مرکزی صنعت نفت در تهران در حال اجراست و امیدواریم با پایان آن منبع قابل اتکایی از اسناد و آثار تاریخی صنعت نفت در قالب استانداردهای جهانی در دسترس پژوهشگران و عموم مردم قرار گیرد.

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت، با اشاره به این‌که طرح موزه‌های صنعت نفت به دلیل ماهیت ارتباطی آن با مخاطبان از جمله وظایف روابط عمومی است، بر ضرورت ایجاد ساختار سازمانی برای تثبیت این فعالیت در اداره کل روابط عمومی تاکید کرد.

مدیرکل پیشین روابط عمومی وزارت نفت اظهار امیدواری کرد: پروژه بزرگ و مهم طرح موزه‌های صنعت نفت که سال‌ها به فراموشی سپرده شده بود، با همکاری و همیاری همه مسئولان و مدیران این بخش به عنوان میراث بزرگ این صنعت برای آیندگان به نتیجه برسد.

در حاشیه این مراسم، با حضور کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و رؤسای روابط عمومی چهار شرکت اصلی، از خدمات صادقانه نعمت الهی قدردانی شد.

کد خبر 274650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =