آفساید سیاه قوی سپید را نجات داد!

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان در حالی با تساوی بدون گل تمام شد که گل دقایق پایانی بازیکنان نفت با پرچم کمک داور مردود اعلام شد.

به گزارش خبرنگار شانا، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر امروز (چهارشنبه 24 آذر) با برگزاری 9 دیدار دنبال شد. در ورزشگاه تختی انزلی و از ساعت 14 ملوان این شهر در حالی میزبان نفت مسجد سلیمان بود که یاسر همرنگ قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

ملوانی که مقابل پارس جنوبی جم متوقف شده بود، سعی داشت این بازی را به سود خود به پایان برساند اما در این کار توفیقی نداشت. دقیقه 11 نخستین بخت گل بازی نصیب بازیکنان ملوان شد. یورش میزبان از جناح راست و ارسال بلند در محوطه جریمه با ضربه سر بازیکن ملوان توام شد اما این توپ به تیر افقی دروازه اصابت کرد تا سنگر مسجدسلیمانی‌ها فرو نریزد.

دقیقه 27 شاگردان سهراب بختیاری‌زاده هم شانس رسیدن به گل را داشتند اما ایمان صادقی، سنگربان ملوان در مصافی تک به تک مهاجم نفت را ناکام گذاشت. این بازی در نیمه نخست صحنه مهم دیگری نداشت و 2 تیم بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، ملوانی‌ها از اشتباه مدافعان نفت استفاده کردند و وارد محوطه جریمه شدند اما شاهین ثاقبی نتوانست از چند قدمی دروازه پورمحمد را فرو بریزد و این یورش هم بی‌نتیجه ماند. دقیقه 66 در یک رفت و برگشت، مهاجم ملوان پس از برخورد به پورمحمد روی زمین افتاد اما یاسر همرنگ، داور مسابقه رای به ادامه بازی داد.

دقیقه 71 اکبر آفاقی یک  تنه به قلب دفاع ملوانان زد و با عبور از مدافع مستقیم خود با صادقی تک به تک شد اما دروازه‌بان ملوان، شجاعانه توپ را از روی پای این بازکن قاپید.

دقیقه 88 کیانی پشت محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و با پاسی عمقی توپ را به مهاجم نفت درون محوطه جریمه سپرد تا این بازیکن توپ را از کنار دست‌های صادقی به گل نفت مسجد سلیمان بدل کند اما خوشحالی مسجدسلیمانی‌ها ثانیه‌ای بیشتر دوام نداشت و با بالارفتن پرچم کمک داور، همرنگ این گل را آفساید و مردود اعلام کرد تا دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان برسد اما در تصاویر تلویزیونی نشانی از آفساید در این صحنه دیده نمی‌شد.

نفت مسجد سلیمان با تک امتیازی که از این دیدار گرفت 18 امتیازی شد تا در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار بگیرد.

کد خبر 274652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =