فرصت سوزی شاگردان تارتار و روز آرام نجار

تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل بادران متوقف شد تا بهترین فرصت خوبی را برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول لیگ یک از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار شانا، دیدار تیم‌های فوتبال بادران تهران و پارس جنوبی جم بوشهر از هفته هفدهم لیگ یک (جام آزادگان) ساعت 14 امروز در ورزشگاه کارگان تهران با قضاوت مهدی نجار آغاز شد.

بازیکنان بادران تهران: علی سلیمی - ابراهیم کریمی - احمد مهدیزاده - بهتاش میثاقیان - سهیل هزارجریبی (از دقیقه 62 جعفر بذری) - مهرداد رضایی - مسعود ریگی (از دقیقه 78 الیاس صالحی)- بهروز افشار - قائم اسلامی خواه - مصطفی نوروزی - سعید واسعی (از دقیقه 67 افشین دانشیان)
سرمربی: محمد ربیعی

بازیکنان پارس جنوبی: ناصر سالاری - میثم تیموری ( از دقیقه 46 کمال نیک خو) - مجتبی لطفی - حسین پورامینی - محمود خمیسی - میثم آقایی - مهدی حنفی - فرشاد محمدی  - محمد حسین مهرآزما (از دقیقه 28 علی دشتی) - محمدعلی اکبرخواه - رضا بهمئی (از دقیقه 65 امید سینک)
سرمربی: مهدی تارتار

10 دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که ارسال بلند بازیکنان بادران روی دروازه پارس جنوبی جم با خروج ناصر سالاری سنگربان بوشهری‌ها توام شد اما توپ از دستان صالحی بیرون غلتید تا خطری جدی دروازه پارس جنوبی جم را تهدید کند. تهرانی‌ها نتوانستند از این توپ طرفی ببندند و دروازه سالاری بسته ماند.

سالاری چند دقیقه بعد جبران کرد و ضربه سر مهاجم بادران را که در پی ارسال کرنری مواج در حال ورود به دروازه بود، مهار کرد. دقیقه 25 بازهم سالاری ایستادگی کرد و این بار توپ مهاجم بادران را که از چند قدمی دروازه‌اش شلیک شده بود، دفع کرد و در ریباند هم نوروزی توپ را روی خط دروازه به مدافع پارس جنوبی کوبید تا تنها یک کرنر نصیب نماینده پایتخت شود.

در اوقات تلف‌شده نیمه نخست بادران بازهم فرصت فروریختن سنگر مهمان خود را داشت اما ضربه سر مهاجم این تیم روی خط شش‌قدم از بالای دروازه پارس جنوبی بیرون رفت.

با آغاز نیمه دوم نوبت به سعید واسعی رسید تا دروازه پارس جنوبی را به شدت تهدید کند ولی او هم در مصافی تک به تک با سالاری توپ را به آسمان کوبید تا دفاع پراشتباه پارس جنوبی، نفس راحتی بکشد. از این لحظه به بعد پارس جنوبی از لاک دفاعی خود بیرون آمد و در چند نوبت هم دروازه میزبان را تهدید کرد. دقیقه 78 شوت دشتی از داخل محوطه جریمه را علی سلیمی، دروازه‌بان بادران درازکش جمع کرد تا حملات پراکنده بوشهری‌ها هم بی‌نتیجه بماند.

یک دقیقه بعد اشتباه مسلم مدافع بادران می‌رفت کار دست این تیم بدهد اما پاس به عقب این بازیکن را سلیمی با تلاش زیاد به بیرون فرستاد. دقیقه 84 محمدی‌مهر با استارتی انفجاری یکی دو بازیکن بادران را از پیش رو برداشت اما ضربه او هم از بالای دروازه راهی اوت شد.

در ثانیه‌های پایانی وقت تلف شده هم بهتاش میثاقیان و مصطفی نوروزی 2 فرصت طلایی را مقابل دروازه پارس جنوبی از کف دادند تا بازی در پایان 90 دقیقه نتیجه‌ای بهتر از صفر بر صفر نداشته باشد.

تیم پارس جنوبی جم با تک امتیازی که از این دیدار به دست آورد، 28 امتیازی شد تا با تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه و نساجی مازندران، در رتبه ششم لیگ یک قرار بگیرد و فرصت خوبی را برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول از دست بدهد.

مهرداد رضایی (دقیقه 41) احمد مهدی زاده (دقیقه 57) ابراهیم کریمی (دقیقه 69) از بادران و امید سینک (دقیقه 89) از پارس جم در این دیدار با کارت زرد نجار جریمه شدند.



کد خبر 274654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =