ساسان بلای جان نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود فولاد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار شانا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت 15 امروز (جمعه 26 آذر) در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد.
 
فولاد خوزستان: وحید طالب‌لو، سروش سعیدی، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، چاگو(81 هادی حبیبی نژاد)، احمد عبدالله‌زاده، اسماعیل شریفات(86 مجتبی نجاریان)، عبدالله ناصری و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی
 
صنعت نفت آبادان: حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی(66 رضا جبیره)، مجتبی ممشلی، علی عبداله‌زاده، محمد پورمحمد، محمد زبیر نیک‌نفس، حکیم نصاری، برونو اولیویرا(82 حسین ساکی)، محمد شادکام، و رضا نوروزی
سرمربی: نادر دست نشان 
 
دربی خوزستان با بازی محتاطانه 2 تیم آغاز شد. در ادامه نیمه نخست هم فرصت چندانی نصیب بازیکنان فولاد و نفت آبادان نشد. دقیقه 35 نفوذ برونو اولیویرا از جناح چپ با حرکات تکنیکی این بازیکن برزیلی توام شد. برونو این توپ را به دهانه دروازه فولاد فرستاد اما رضا نوروزی نتوانست از این فرصت عالی استفاده کند و توپ با برخورد به او از کنار دروازه وحید طالب‌لو راهی اوت شد. 
 
چند دقیقه بعد ارسال بلند حکیم نصاری روی یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی عالی به شادکام رسید اما پرچم کمک داور به نشانه حضور شادکام در منطقه آفساید بالا رفت تا زردپوشان نفت از این حمله هم نتیجه‌ای نگیرند. 
 
سرانجام دقیقه 43 یورش بازیکنان فولاد از جناح چپ مدافعان نفت را غافلگیر کرد تا توپ در چند قدمی دروازه به ساسان انصاری برسد. ساسان هم بدون معطلی ضربه دقیقی به توپ زد تا از کنار دستان هوری به قعر دروازه نفت آبادان برود و فولاد خوزستان با همین تک گل، نیمه نخست را برنده به رختکن برود. این یازدهمین گل فصل انصاری برای فولاد بود و این بازیکن در هفتمین بازی پیاپی برای تیمش گلزنی کرد تا با رکورد هشت بار گلزنی پیاپی نادر دست نشان، فاصله‌ای نداشته باشد. 
 
با آغاز نیمه دوم صنعت نفت آبادان برای رسیدن به گل تساوی بی‌تابی می‌کرد. دقیقه 55 ارسال بلند به داخل محوطه جریمه فولاد به شادکام رسید و این بازیکن با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای سر طالب‌لو به دهانه دروازه فرستاد اما عبدالله کرمی با حرکتی آکروباتیک توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید. 
یک دقیقه بعد ضدحمله بازیکنان فولاد در محوطه جریمه نفت به انصاری ختم شد اما داور در صحنه‌ای کاملاً مشکوک و در حالی که مدافع نفت تنها برای دفع توپ حرکت کرده بود، خطای پنالتی اعلام کرد. خود ساسان پشت این پنالتی قرار گرفت و آن را به وسط دروازه هوری کوبید تا دقیقه 59 دومین گل خودش و فولاد را به ثمر برساند. 
 
پنج دقیقه بعد، بازهم احمد صالحی در صحنه‌ای عادی خطای عبدالله‌زاده روی مهاجمان فولاد را اعلام کرد تا این تیم پشت محوطه جریمه نفت صاحب یک ضربه کاشته شود. ارسال بلند بازیکنان فولاد در محوطه جریمه نفت روی سر ایوب والی نشست تا این بازیکن طاق دروازه هوری را فرو بریزد و فولاد را سه بر صفر پیش بیاندازد. 
 
در ادامه دست‌نشان که همه چیز را از دست رفته می‌دید، به رضا جبیره، مهاجم جوان خود میدان داد تا شاید این جوان گره از کار نفت بگشاید. بازی رو به جلوی آبادانی‌ها باعث شده بود تا فولاد در ضدحمله‌ها بازهم گوشه‌نگاهی به دروازه هوری داشته باشد و این میان انصاری برای زدن گل‌های بیشتر از بقیه فولادی‌ها بی‌قرار تر بود.
 
دقیقه 81 حسین ساکی هم جای برونو اولیویرا را در ترکیب صنعت نفت گرفت. دقیقه 82 انصاری می توانست هت‌تریک کند اما در منطقه آفساید به توپ ضربه زد. هرچند نفت امیدی به تغییر نتیجه بازی نداشت اما تا دقایق پایانی این دیدار دست از حمله برنداشت. دقیقه 88 دست نشان محمود داری زاده، بایکن بومی نفت آبادان را هم به میدان فرستاد. چند ثانیه بعد ضربه سنگین محمد پورمحمد از داخل محوطه جریمه فولاد راهی اوت شد. در ادامه و در واپسین دقایق وقت تلف شده، هوری ضربه سنگین نجاریان را مهار کرد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر فولاد خوزستان به پایان برسد. 
کد خبر 274689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =