صدر جدول لیگ یک بسکتبال در تسخیر «پترو» و «نفت امیدیه» باقی ماند

رقابت‌های هفته هشتم لیگ یک بسکتبال ایران با پیروزی تیم‌های پتروشیمی بندرامام و نفت امیدیه و شکست پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، رقابت‌های لیگ دسته یک مردان در دو منطقه جنوب و شمال امروز (جمعه 26 اذرماه) با انجام هشت بازی دنبال شد. در گروه جنوب، پتروشیمی بندرامام در ادامه روند پیروزی‌های پیاپی خود در اراک مهمان شهرداری این شهر بود که موفق شد با 76 بر 55 میزبان خود را قاطعانه شکست دهد. پترو با این پیروزی هشتمین پیروزی پیاپی خود را از ابتدای بازی‌ها تا کنون کسب کرد تا با 16 امتیاز، همچنان پیشتاز گروه جنوب و جدول مجموع  لیگ یک باشد.
 
نفت امیدیه، جدی‌ترین تعقیب کننده پتروشیمی بندرامام در جدول مجموع لیگ یک هم امروز میزبان ماشین‌سازی، دیگر تیم اراکی این گروه بود. نفت هم در این دیدار مقابل تیم قعرنشین گروه جنوب مشکل خاصی نداشت و موفق شد مهمان خود را با شکست 86 بر 69 بدرقه کند. نفت امیدیه با این پیروزی 15 امتیازی شد تا همچنان سایه به سایه صدرنشین، در تعقیب پتروشیمی بندرامام باشد. 
 
در دیگر بازی این گروه، تیم پالایش نفت آبادان در کرمان به مصاف صنایع مس این شهر رفت. شاگردان گئودریوس زبیناس در نفت آبادان اما امروز نتوانستند کرمانی‌ها را در خانه متوقف کنند و صنایع مس در پایان این دیدار موفق شد 82 بر 58 پالایش نفت را شکست دهد. 
کد خبر 274691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =