بمب نقل و انتقالات نیم‌فصل مقابل نفت و گاز گچساران محروم است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی از همراهی تیمش در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران محروم است.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم‌ فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی کشور (گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر) ساعت 14 پس‌فردا، سه‌شنبه 30 آذر میزبان تراکتورسازی تبریز است.

تبریزی‌ها در این دیدار سروش رفیعی، هافبک بازیساز و تکنیکی خود را به دلیل 2 اخطاره بودن در اختیار ندارند. رفیعی پیش از این در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی، از داور کارت زرد گرفته بود. وی در دیدار یک هشتم نهایی تیمش در جام حذفی هم مقابل تیم برق جدید شیراز کارت زرد گرفت تا با دریافت دومین اخطار خود، در دیدار نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز غایب باشد.

همچنین غیر از سروش، سعید آقایی و محسن بنگر هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تراکتورسازی در گچساران و مقابل نفت و گاز نیستند. همچنین نفت و گاز گچساران هم در این دیدار عماد قاسمی و افشین کمایی (مربی) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

رفیعی از بازیکنان طراح و خوش‌تکنیک فوتبال ایران به شمار می‌آید که به دلیل گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوسته بود اما دوران خدمت وی با پایان رقابت‌های نیم‌فصل اول شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هم به پایان رسید تا وی بازیکن آزاد به شمار بیاید. تیم‌های استقلال و پرسپولیس به همین دلیل برای جذب رفیعی در نیم‌فصل با وی وارد مذاکره شده‌اند.

کد خبر 274723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =