وزارت نفت خدمات ارزنده‎‎ای به مردم عسلویه ارائه داده است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر گفت: وزارت نفت خدمات مطلوبی به مردم منطقه عسلویه ارائه داده‎‌اند و البته مردم میهمان‎نواز عسلویه قدردان زحمات اهالی صنعت نفت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد احمدی در حاشیه افتتاح طرح مدرسه 12 کلاس شهدای اخند در گفت و گو با شاناضمن تبریک ایام وحدت خدمت همه مسلمین جهان، مردم ایران و به ویژه مردم شریف شهرستان عسلویه افزود: وزارت نفت کارهای بزرگی در این منطقه انجام داده است.

وی اظهار کرد: به همت مردم عسلویه، همکاری و حسن همجواری خوب آنان، وزارت نفت و پتروشیمی‎ها در سایه این همجواری و مهمان نوازی خدمات ارزنده متقابلی به این مردم ارائه می دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر عنوان کرد: مدارس متعددی ساخته شده‎اند که در آخرین آنها شاهد افتتاح مدرسه استقلال در روستای بزباز شهرستان عسلویه  و شهدای اخند در روستای اخند این شهرستان به همت مسئولان و مدیران صنعت پتروشیمی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی ادامه داد: مدرسه شهدای اخند، از نظر امکانات و تجهیزات آموزشی در استان بی نظیر است و با فرایندی که شرکت پلیمر آریا ساسول در بورسیه سه دانش آموز برتر این مدرسه در نظر گرفت باز هم بر ویژگی‎های این مدرسه افزوده شد.

وی افزود: نمونه این مدارس و طرح‎های دیگر، خدمات زیبایی است که صنعت نفت به مردم ارائه می دهد و البته مردم عسلویه هم قدردان و قدر شناس آنها هستند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر بیان کرد: در سایه همکاری‎ها و همدلی‎ها برنامه‎های خوبی در هفته وحدت برگزار شد که از نمونه آنها می توان به نشست روحانیون شیعه و سنی در پتروشیمی مبین، جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت شهر چاه مبارک، جشن کودک مسلمان در روستای اخند و برنامه های گناوه ، بوشهر، شیف، گنگان و شهر سیراف اشاره کرد.

دبیرستان شهدای اخند صبح روز سه شنبه (٢٣ آذرماه) با حضور مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و مدیران محلی و استانی منطقه  افتتاح شد.

این دبیرستان  در زمینی به مساحت ٥٤٠٠ متر مربع و زیربنای آموزشی ٢١٠٠ مترمربع ساخته شده است.

کد خبر 274767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =