200 روستای آذربایجان غربی به شبکه سراسری گاز متصل می شوند

عملیات اجرایی گازرسانی به 200 روستای استان آذربایجان غربی هم اکنون در دست اجراست و تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح‌ها خواهیم بود.

منصور صادقیان، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: افزون بر بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به 200 روستای این استان، عملیات اجرایی گازرسانی به 200 روستای دیگر نیز تا پایان امسال آغاز می شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی افزود: در مجموع، یکهزار و ٨٤٥ روستای این استان با ١٧٧ هزار و ٨٠٠ خانوار، واجد شرایط گازرسانی هستند که تاکنون ٥٣٩ روستا با ١٢٢ هزار و ٨٨٥ خانوار به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.
 
وی تصریح کرد: در مجموع، از ابتدای فعالیت این شرکت تا پایان سال ٩٢ به ٣٥١ روستا گازرسانی شده و این در حالی است که از ابتدای سال ٩٣ تاکنون، شاهد گازرسانی به ١٨٨ روستای سطح استان بوده ایم.
 
صادقیان عنوان کرد: افزون بر گازرسانی به این تعداد روستا، هم اکنون گازرسانی به ٤٠٨ روستا با ٥١ هزار و ٥٠٠ خانوار نیز در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح‌ها، ضریب نفوذ گاز از ٤٣ درصد کنونی به ٦٢ درصد افزایش می یابد.
 
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی یادآور شد: در سال‌های ٩٦ و ٩٧ نیز روند گازرسانی به روستاهای استان تداوم خواهد داشت و با تزریق منابع مالی، پرونده گازرسانی به روستاهای این استان نیز بسته خواهد شد.
کد خبر 274768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =