هاشمی به شاهین‌طبع رسید؛ «رایان» به یاران سابق

هفته هشتم سوپرلیگ بسکتبال ایران با دیدارهای حساس پتروشیمی بندرامام و شیمیدر در ماهشهر و دانشگاه آزاد اسلامی و نفت آبادان در تهران دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، سوپرلیگ بسکتبال ایران فردا (دوشنبه 29 آذر) به ایستگاه هشتم می‌رسد. به یقین دیدار پتروشیمی بندرامام و شیمیدر  تهران، گل سرسبد بازی‌های این هفته به شمار می‌آید و در دیگر دیدار جذاب و حساس، تیم پالایش نفت آبادان در حکیمیه به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود.

رویاروی هاشمی و شاهین‌طبع
شیمیدر پس از آغاز ناامیدکننده در سوپرلیگ وقعرنشینی در سه هفته نخست، با حضور مصطفی هاشمی تیم دگرگون شده‌ای نشان داد. این تیم فردا در حالی به مصاف پتروشیمی بندرامام می‌‎رود که با حضور داکوان کوک، بازیکن سرشناس پیشین میامی هیت، هیوستون راکتس و شیکاگوبولز که جانشین نیکولاس کاوینگتون شده، تیمی مدعی به شمار می‌رود. پتروشیمی بندرامام هم که 2 هفته پیش در «ممکو» مقابل نفت آبادان شکست خورد، نمی‌خواهد شکست دیگری در خانه متحمل شود و فردا با اتکا به جرالد رابینسون و جیمز وایت، همچنین بازیسازی و پرتاب‌ها دقیق بهنام یخچالی، چشم به شکست شیمیدر و حفظ صدر جدول دارد. تقابل مهران شاهین‌طبع و مصطفی هاشمی، 2 مربی‌ای که مدت‌هاست به دلیل کدورتی کهنه از یکدیگر دل خوشی ندارند و حتی با هم حرف هم نمی‌زنند از اتفاقات جالب توجه بازی پتروشیمی بندرامام و شیمیدر است.

نبرد دومی‌ها
تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت در پایان هفته هفتم با 12 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. نفت پس از پیروزی ارزشمند مقابل پتروشیمی بندرامام، با کوچ ناگهانی زلاتکو یوانوویچ، گارد راس بوسنیایی خود شوکه شد تا مقابل شهرداری کاشان و در روز درخشش بوژان و ایوان (2 بازیکن سابق نفت) تن به نخستین شکست خانگی فصل دهد. شاگردان حماد سامری فردا با دوران پرکین ساحل عاجی –آمریکایی که جانشین زلاتکو شده، همچنین رایان ریچاردز، بازیکن دورگه انگلیسی – جامائیکایی خود که سابقه بازی در دانشگاه آزاد را هم دارد، برای جبران شکست هفته پیش و کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر به تهران می‌آیند. آن سوی میدان، تیم دانشگاه آزاد هم با هدایت فرزاد کوهیان، هفته گذشته در اراک مغلوب شهرداری این شهر شد تا دانشگاهی‌ها مانند خیلی نفت از اراک دست خالی برگردند. بدون شک کوهیان و دانشگاه آزادی‌ها روی بازی فردا حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. بازگشت مهدی بنی‌کچوئی به جمع دانشگاهی‌ها پس از بهبود آسیب دیدگی‌‎اش، حضور موثر عدنان دورقی، علی اله‌وردی و محمد یوسف‌وند و فرصت طلبی پرینس، می‌تواند روز سختی را برای نفت رقم بزند. باید منتظر این بازی حساس و دیدنی ماند و دید فردا کدام تیم پیروز از حکیمیه خارج می‌شود.


کد خبر 274782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =