اسدی: مقابل تراکتور کوتاه نمی آییم

کاپیتان تیم نفت و گاز گچساران تاکید کرد بازیکنان این تیم همه تلاش خود را مقابل تراکتورسازی به کار می‌بندند.

به گزارش خبرنگار شانا به نقل از سایت باشگاه نفت و گاز گچساران، نبی الله اسدی دیروز در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی نفت و گاز با تراکتورسازی تبریز در جام حذفی گفت: تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است. این تیم از سرمربی بزرگ و کاربلدی بهره می برد و بازیکنان ماهم به خوبی از این موضوع آگاهی دارند. امیدواریم بتوانیم سه‌شنبه بازی زیبا و تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان نفت و گاز گچساران ادامه داد: در طول هفته گذشته و این هفته زیر نظر کادر فنی تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته ایم. کادر فنی ما نقاط قوت و ضعف تراکتور را به بازیکنان گوش زد کرده است. هواداران مطمئن باشند در این دیدار همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم و هرگز مقابل تراکتور کوتاه نمی آییم.

وی با اشاره به پیروزی‌های ارزشمند نفت و گاز در جام حذفی افزود :تیم ما مقابل استقلال خوزستان و فولاد اهواز نشان داد که با اتحاد و همدلی در مستطیل سبز کارهای بزرگی انجام می شود. امیدواریم مقابل تراکتورسازی نیز با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم باعث خوشحالی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شویم.

اسدی در پایان گفت: از همه هواداران خونگرم نفت و گاز انتظار داریم سه شنبه فرهنگ اصیل گچسارانی را به تمام ایران نشان دهند و در طول مسابقه با تشویق تیم خود سبب افزایش روحیه بازیکنان تیم شوند.

کد خبر 274810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =