خنیفر: جام حذفی جام شگفتی‌هاست

مهاجم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معتقد است این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز حرف‎هایی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار شانا به نقل از سایت باشگاه نفت و گاز گچساران، عبدالهادی خنیفر پیش از بازی حساس با تیم تراکتورسازی گفت : نقاط قوت تیم تراکتورسازی را شناسایی و آنالیز کرده‎ایم و کادرفنی برنامه های خاصی برای خنثی کردن نقاط قوت حریف تبریزی برنامه ریزی کرده است. باید بتوانیم از نقاط ضعف تیم تراکتورسازی بهترین استفاده ممکن را ببریم و با انجام یک بازی دلچسب و به یادماندنی به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

خنیفر در پاسخ به این پرسش که حضور در این مرحله قانعید، یا اهداف بزرگتری دارید، گفت: جام حذفی با نام جام شگفتی‎ها شناخته می‌شود و همانطور که دو تیم قدرتمند لیگ برتری را در خانه حریفان کنار زدیم، با خودباوری و با حمایت هوادارانمان با هدف حذف تراکتورسازان به مصاف این تیم خواهیم رفت و در مقابل این تیم حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

کاپیتان پیشین تیم استقلال خوزستان در خصوص نحوه تمرینات این تیم ابراز رضایت کرد و افزود : تمرینات آماده سازی پیش از این بازی همانند دیگر دیدارها با نظم و جدیت فراوان پیگیری شد و امیدواریم نقطه نظرات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و هر بازیکنی که در این بازی به کار گرفته می شود در کنار هم تیمی های خود تلاش می کنیم که تیم تراکتورسازی تبریز را از پیش رو برداریم.

وی درباره نتایج تیم نفت و گاز گچساران در نیم فصل اول لیگ 2 توضیح داد: گروه اول رقابتهای لیگ 2 با حضور هفت تیم مدعی بسیار دشوار و نفس گیر پیگیری می شود و قطعا در ادامه فصل نتایج تیم نفت و گاز بهتر هم خواهد شد و هدف اصلی ما صعود از این گروه به دور دوم و سرانجام صعود به لیگ دسته یک است.

مهاجم تیم نفت و گاز گچساران درباره  عملکردش در این تیم هم گفت: ابتدا رضایت کادرفنی از عملکرد من مهم است و همچنین با توجه به اینکه از هفته ششم به بعد به تیم نفت گچساران اضافه شدم، تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار بسته‌ام و بدون شک می‌خواهم با عملکرد بسیار بهتر، بازیکن تاثیرگذاری برای تیم باشم. با توجه به سبک فوتبالم توانایی بازی در چند پست متفاوت را در فاز تهاجمی دارم و با صلاح دید کادرفنی در هر پست و منطقه از زمین با جان و دل برای سربلندی تیم نفت و گاز گچساران بازی خواهم کرد.

خنیفر ضمن قدردانی از زحمات تمامی هواداران تیم نفت و گاز گچساران اضافه کرد: هوادارانمان در طول نیم فصل اول در همه شهرها تیم را رها نکرده اند و به حمایت های پرشور خود پرداخته‎اند. امیدوارم به لطف خدا بتوانیم با صعود به لیگ یک دل این هواداران پرشور و خونگرم حامی تیم را شاد کنیم. مدیران باشگاه حمایت مناسبی از مجموعه تیم انجام داده‌اند و توانسته‎اند فضایی توام با آرامش برای بازیکنان فراهم کنند. ضمن خدا قوت به مدیران زحمتکش باشگاه، باید تاکید کنم تلاش های این عزیزان هم ستودنی است.

وی خطاب به تماشاگران تیم نفت و گاز گفت: امیدوارم هواداران و مردم متعصب شهرستان گچساران احترام و مهمان نوازی فراموش نشدنی از تیم بزرگ تراکتورسازی تبریز داشته باشند و بدون توجه به نتیجه بازی فرهنگ غنی مردم این منطقه را در این بازی به کل کشورمان بخوبی نشان دهند. زیرا با این طرفداران کارهای به مراتب بزرگی می توان انجام داد.

کد خبر 274813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =