مصرف بنزین سوپر در چهار محال و بختیاری 33 درصد افزایش یافت

مصرف بنزین موتور و سوپر در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 4.2 و 33 درصد افزایش یافت.

مجتبی سرداری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، به خبرنگار شانا گفت: در این بازه زمانی بیش از 176 میلیون و 841 هزار لیتر بنزین موتور و  بیش از چهار میلیون و 816 هزار لیتر بنزین سوپر در مجاری عرضه سوخت منطقه چهارمحال و بختیاری عرضه شده است.

به گفته وی، دلیل عمده این افزایش مصرف بنزین سوپر فعالیت دوباره سه جایگاه پاسارگاد، گهرو و فرادنبه و راه‌اندازی جایگاه نگین و از سویی افزوده شدن بر تعداد خودروها در استان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری ادامه داد: با کاهش 24.4 درصدی مصرف نفت سفید در منطقه بیش از 9 میلیون و 466 هزار لیتر نفت سفید در هشت ماهه امسال در سطح استان به فروش رسید.

 وی اعلام کرد: گازرسانی به روستاهای سخت‌گذر از سوی شرکت گاز استان، تلاش مسئولان و کارشناسان شرکت در ترغیب مصرف‌کنندگان به مصرف گاز طبیعی شهری و بررسی و نظارت مسئولان شرکت بر تبدیل سوخت سبب صرفه‌جویی نفت سفید در منطقه شده است.

سرداری گفت: در این بازه زمانی 2 میلیون و 345 هزار لیتر نفت کوره در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال مصرف این فرآورده کاهشی بیش از 46 درصد داشته است.

وی افزود: 163 میلیون و 521 هزار لیتر نفت‌گاز در هشت ماهه امسال در سطح استان مصرف شده است که در مقایسه با پارسال کاهشی بیش از 4 درصد را نشان می دهد.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، مهمترین دلیل کاهش این فرآورده، اجرای طرح عرضه سوخت نفت‌گاز به خودروهای برون و درون‌شهری بر اساس پیمایش در استان بوده است.

سرداری در پایان از افتتاح جایگاه تک منظوره سوخت مایع نسیم بختیاری واقع در سه راه کوشکی شهرستان لردگان در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر 274882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =