حذف شگفتی‌ساز جام حذفی

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با شکست 3 بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز از گردونه این رقابت‌ها خارج شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ساعت 14 امروز (سه شنبه، 30 دی‌ماه) در ورزشگاه شهدای نفت و در مرحله یک‌ چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی، با قضاوت رضا کرمانشاهی میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود.

ترکیب نفت و گاز گچساران: هادی زرین ساعد، حامد شفیعی، اتابک نمازی(83 عباس عامری)، نبی اله اسدی(52 علی کرمی)، حسین حجازیان(67 فرشید پاداش)، مرتضی حیدری، فرید طالقانی، محمدرضا مظاهری، هادی خنیفر، شیرمردی، شاهوردی

سرمربی: داریوش یزدی

ترکیب تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان،  محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، شهرام گودرزی(70 لوسیانو ادینیو)، محمد نوری، کرار جاسم(77 علیرضا رمضانی)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

18 دقیقه پس از سوت آغاز بازی تراکتورسازان به ضربه‌ای ایستگاهی پشت محوطه جریمه نفت و گاز دست پیدا کردند. کرار جاسم، هافبک عراقی تراکتورسازی این توپ را به سمت دروازه نفت و گاز شلیک کرد که هادی زرین‌ساعد نتوانست این توپ را یک ضرب مهار کند و شهرام گودرزی از ریباند استفاده کرد و توپ را به قعر دروازه میزبان فرستاد تا شاگردان قلعه‌نویی را پیش بیندازد.

چند دقیقه بعد نفت و گاز می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. نفوذ عبدالهادی خنیفر دقیقه 25 با ارسال بلند این بازیکن همراه شد اما محمدرضا اخباری، سنگربان تراکتورسازان با واکنشی زیبا ضربه سر مهاجمان نفت و گاز را به کرنر فرستد. 

دقیقه 29 بازهم کرار جاسم با حرکتی انفرادی به قلب دفاع نفت و گاز زد و با پاس دقیقی فرزاد حاتمی را در موقعیت تک به تک با زرین‌ساعد قرار داد. حاتمی هم با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای سر سنگربان میزبان به گل دوم تراکتورسازی تبریز تبدیل کرد. 2 دقیقه بعد حاتمی می‌‌توانست گل دوم خود و گل سوم مهمان را به ثمر برساند اما این بار ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت. 

در ادامه شاگردان داریوش یزدی بازی بهتری به نمایش گذاشتند و در اوقات تلف شده نیمه نخست می‌توانستند روی یک ضربه ایستگاهی با ارسال خنیفر، اختلاف را به حداقل برسانند اما اخباری این توپ را هم جمع کرد تا تراکتورسازان در پایان نیمه اول 2 بر صفر برنده به رختکن بروند. 

تنها 23 ثانیه از سوت آغاز نیمه دوم گذشته بود که توپ در محوطه جریمه تراکتور به محمدرضا مظاهری رسید. مهاجم نفت و گاز با چرخشی زیبا مدافع حریف را محو کرد اما با خطای او نقش بر زمین شد تا داور بلافاصله در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. نبی‌الله اسدی پشت این توپ ایستاد اما ضربه او را اخباری با پا مهار کرد تا بهترین فرصت برای بازگشت نفت و گاز به بازی هدر رود. 

نفت و گاز گچساران در نیمه دوم بازی متفاوتی به نمایش گذاشت و دقیقه 62 بازهم فرصت خوبی به دست آورد اما این بار ضربه حجازیان از کنار دروازه به بیرون غلتید. دقیقه 69 هم میزبان روی ضربه کرنر خطرناک ظاهر شد اما این توپ هم راهی به چارچوب دروازه تراکتورسازی تبریز نبرد. 

دقیقه 75 تراکتورسازی در نخستین فرصت جدی خود در نیمه دوم بازهم با کرار صاحب توپ شد. ارسال عمقی و زمینی هافبک عراقی تراکتور مقابل دروازه به لوسیانو ادینیو رسید اما ضربه مهاجم برزیلی این تیم در حالی که تنها زرین‌ ساعد را پیش روی خود می‌دید به تیر افقی دروازه خورد و در برگشت زرین‌ساعد با کمک مدافع نفت و گاز توپ را جمع کرد. یک دقیقه بعد نفوذ محمد ابراهیمی به درون محوطه جریمه نفت و گاز با شوت سنگین این بازیکن همراه شد که توپ پس از برخورد به تیر عمودی به کنج دروازه غلتید تا نتیجه 3 بر صفر به سود تراکتورسازی تبریز شود. 

این پایان کار نبود. نفت وگاز دقیقه 78 با خطای بازیکنان تراکتورسازی پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. خنیفر پشت این توپ ایستاد و با ضربه‌ای استادانه آن را در کنج دروازه اخباری جا داد تا نفت و گاز گچساران یکی از گل‌های تراکتورسازی را پاسخ دهد اما در ادامه اتفاق خاصی نیفتاد و این دیدار با برتری 3 بر یک تراکتورسازی تبریز به پایان رسید تا این تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی شود و در انتظار برنده دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان باشد. 

کد خبر 274903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =