نمایشگاه «نه به اعتیاد» در منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود

نمایشگاه‌های دوره‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد و شعار «نه به اعتیاد» به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نمایشگاه‌های دوره‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد و شعار «نه به اعتیاد» در راستای سند جامع پیشگیری از مواد اعتیاد آور ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در چهار شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر در تاریخ‌های ۷ تا ۱۱ دی‌ماه برگزار می شود.

محور اصلی این نمایشگاه، استفاده از ظرفیت‌های مردمی به ویژه انجمن‌های مردم نهاد و سمن‌هاست؛ نخستین نمایشگاه در تاریخ هفتم دی‎ماه در شهرستان عسلویه و با حضور مقام‎های عالی رتبه کشوری، استانی و محلی آغاز بکار خواهد کرد.

در این نمایشگاه هشت انجمن مردم نهاد و سمن فعال در حوزه پیشگیری در سطح منطقه جنوب استان به همراه دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه همچون نیروی انتطامی ویژه پارس جنوبی، بهداشت و درمان عسلویه همچنین اداره بهزیستی شهرستان عسلویه حضور خواهند داشت.

غرفه مشاوره ،کارگاه تخصصی پیشگیری از سوی اساتید برای بازدیدکنندگان و مراجعین و ایستگاه سلامت و ورزش توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حاشیه نمایشگاه از برنامه‌های اعلامی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس در برپایی این دوره از نمایشگاه‌هاست.

کد خبر 275017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =