وزارت نفت، بزرگترین خیر مدرسه‎ساز استان بوشهر شد

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نیابت از وزارت نفت، با اضافه کردن ۳۵ هزار و ۳۹۵ مترمربع زیربنا به فضاهای آموزشی موجود در استان بوشهر، به عنوان بزرگترین خیر مدرسه ساز این استان شناخته شده است.

به گزارش شانا، احمد مرادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در نشست هماهنگی برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان، با بیان این مطلب افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ۲۱۰ کلاس درس در قالب ۴۶ مدرسه برای دانش آموزان بوشهری احداث کرده است.

وی گفت: از این تعداد چهار واحد آموزشی با ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نیمه نخست امسال احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گفته مرادی، علاوه بر این عملیات اجرایی چهار مدرسه دیگر نیز با مشارکت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شهرستان‌های جم، کنگان و عسلویه آغاز می‌شود؛ همچنین در ۹ ماه گذشته، ۲۳ مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و بزودی ۲مدرسه خیر ساز دیگر شامل شش کلاسه خدری گناوه و سه کلاسه روستای نیلاب جم نیز به بهره برداری می رسند.

بر اساس این گزارش، ایفای مسئولیت‎های اجتماعی به طور جدی در کانون توجه وزارت نفت قرار دارد و تعریف و پیگیری طرحی با عنوان طرح مطالعات جامع اجتماعی، اقتصادی، مدیریتی و زیست‎محیطی مناطق نفتی غرب کارون با هدف دستیابی به توسعه پایدار و متوازن در این منطقه نیز از جمله اقداماتی است که به این منظور در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته است.

کد خبر 275184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =