مردم با صرفه جویی در مصرف گاز مانع باج‎خواهی ترکمنستان می‌شوند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید مردم ایران که در جنگ تحمیلی هشت ساله، با همه قوا به میدان آمدند، به خوبی به کمپین ملی و مردی برای صرفه جویی در مصرف سوخت پاسخ مثبت خواهند داد و با صرفه جویی، بدعهدی ترکمنستان را بی تاثیر می‎کنند.

به گزارش شانا، غلامعلی جعفرزاده امین آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، به موضوع قطع گاز وارداتی ترکمنستان به ایران اشاره و عنوان کرد: متاسفانه چنین اتفاقی در سال 86 نیز رخ داد و ایران مجبور شد قیمت گاز وارداتی از ترکمنستان را با افزایش چند برابری پرداخت کند.

وی ادامه داد: تکرار این اتفاق نشانگر آن است که ترکمنستان نوعی زیاده خواهی را در پیش گرفته است و در شرایطی خاص به‌ویژه فصل سرما، چنین تصمیم‌هایی را اتخاذ می‌کند.

ایمن آبادی با بیان این که در سال 86 نباید به باج خواهی ترکمنستان پاسخ مثبت داده می‌شد، گفت: مردم ایران باید در این باره وارد عرصه شوند و با صرفه جویی در مصرف گاز به این زیاده خواهی پاسخ دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید مردم ایران که در جنگ تحمیلی هشت ساله، با تمام قوا به میدان آمدند، به کمپین «2 درجه کاهش دما» پاسخ مثبت خواهند داد و با صرفه جویی، بدعهدی ترکمنستان را بی تاثیر خواهند کرد.

کد خبر 275213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =