حفظ سرمایه انسانی؛ متضمن تولید و توسعه پایدار

توجه به سرمایه انسانی صنعت نفت به عنوان شرط اساسی تضمین توسعه و تولید، مهمترین موضوع مورد تاکید در نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران بود.

به گزارش شانا، در نشست هم‎اندیشی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران که صبح امروز (29 دی ماه) برگزار شد، بحث پاسداشت سرمایه انسانی صنعت نفت به عنوان رکن اساسی تولید و توسعه مورد تاکید قرار گرفت.

مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران در یکی از دستور جلسه های نشست امروز، با ابراز خرسندی از برنامه ریزی این شرکت برای بهبود وضع کارکنان قراردادی، خواهان اجرایی شدن برنامه های مدنظر و رسیدگی به وضع پرداخت حقوق و دستمزد این کارکنان شدند.

بر اساس این گزارش، هم اکنون بیش از 19 هزار نفر نیروی قرارداد مدت موقت و بیش از 400 نفر نیروی قراردادی مدت معین در شرکت ملی نفت ایران مشغول فعالیت هستند که حدود 70 درصد این نیروها در شرکت های عملیاتی کار می کنند و بخش عظیمی از بار تولید و توسعه صنعت نفت را بر دوش دارند.  

علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با تاکید بر ضرورت کاهش فاصله پرداختی‎ها به کارکنان صنعت نفت، به نقش انکارناپذیر سرمایه انسانی این صنعت در نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف پیش روی شرکت ملی نفت ایران، مواظبت از تولید است و این هدف جز در سایه تضمین امنیت و آرامش سرمایه انسانی حاصل نمی شود.

در این نشست، سیاوش درفشی، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گزارشی از وضع HSE و ناصر مولایی، مدیر توسعه منابع انسانی این شرکت گزارشی از وضع نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران ارائه دادند.

کد خبر 275330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =