تداوم برداشت حداکثری از میدان مشترک پارس جنوبی در فصل سرما

پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در 10 ماه امسال 18 میلیارد و 304 میلیون متر مکعب گاز را فرآورش کرده است.

به گزارش شانا، محمد سعیدیان، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، بیش از 18 میلیارد و 304 میلیون استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه دوم فرآورش شده است.

وی افزود: از این میزان گاز دریافتی، در همین بازه زمانی 16 میلیارد و 132 میلیون متر مکعب گاز به خط پنجم سراسری ارسال شده است.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده، 20 میلیون و 271 هزار و 678 بشکه میعانات گازی نیز در این پالایشگاه تولید شده است.

وی تاکید کرد: پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با فعالیت‌های موثر، مشارکت گروهی همه واحدهای عملیاتی آمادگی کامل برای تولید پایدار گاز کشور را دارد.

به گزارش شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سعیدیان عنوان کرد: در 10 ماه امسال، 109 هزار و 648 تن گوگرد دانه‌بندی در این پالایشگاه تولید شده است.

سعیدیان با اشاره به میزان گاز ارسالی به پتروشیمی پارس گفت: در همین بازه زمانی یک هزار و 139 میلیون استاندارد مترمکعب گاز به پتروشیمی پارس ارسال شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون در بهترین حالت تولید پایدار گاز قرار دارد و این مسئله نتیجه همکاری و همدلی همه متخصصان و کارکنان  پالایشگاه‌های مجتمع عظیم گازی کشور است.
 

کد خبر 275620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =