منطقه ویژه پارس به حالت آماده‎باش درآمد

ستاد مدیرات بحران منطقه ویژه پارس به منظور افزایش آمادگی برای مقابله با بحران‎های احتمالی ناشی از ورود موج دوم بارشی به کشور به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش شانا، نشست این ستاد به ریاست مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فرمانده اچ‎اس‎یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این منطقه برگزار و بر بسیج همه امکانات منطقه برای مقابله با بحران های احتمالی تاکید شد.

یوسفی با بیان این که استمرار تولید گاز با تمام ظرفیت، هدف نخست است، ادامه داد: در بارش‌های ابتدای هفته جاری با آمادگی‌های ایجاد شده در ستاد بحران و تلاش‌ کارکنان صنعت نفت شاهد کمترین مشکلات بودیم و خوشبختانه تولید گاز در منطقه بدون وقفه استمرار دارد.

مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی نیز در این نشست به اقدامات صورت گرفته در پالایشگاه‎ها به منظور آمادگی در برابر شرایط بحرانی اشاره کرد وگفت: امیدواریم با تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده است بتوانیم شرایط را برای فعالیت همه پالایشگاه‎ها با حداکثر ظرفیت فراهم کنیم.

در این نشست گزارشی از وضع آب و هوای منطقه توسط مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ارائه شد که بر این اساس از بعدازظهر امروز (27 بهمن ماه) موج دوم سامانه بارشی فعالیت خود را در استان‌های بوشهر و فارس آغاز می‌کند و عمده بارش‌ها مربوط به جنوب استان بوشهر است.

بر اساس اعلام مدیرکل هواشناسی استان بوشهر، در سامانه بارشی قبلی وقفه‌هایی وجود داشت ولی این سامانه، پیوستگی بارش دارد و بارندگی‌ها تا جمعه ادامه خواهد یافت.

کد خبر 275718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =