کیفیت بنزین توزیعی کشور در شرایط مناسبی قرار دارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تعامل بسیار مناسبی بین وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد برقرار شده و خوشبختانه روز به روز وضع کیفیت بنزین بهتر می‌شود.

به گزارش شانا، نیره پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، امروز (سه‌شنبه، سوم اسفندماه) در نشستی خبری عنوان کرد: تعامل بسیار مناسبی بین وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد برقرار شده و این مسئله نه تنها مربوط به استانداردسازی بنزین، بلکه در ارتباط با کالاهای مصرفی است که در پروژه‌های مختلف این وزارتخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با استانداردهای روز دنیا تطبیق پیدا کند، بنابراین در کنار بنزین بحث استاندارد گازوییل و قطعات دیگر صنعت نفت نیز این همکاری تداوم دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روز به روز وضع کیفیت بنزین بهتر می‌شود و در این زمینه سعی شده اقدام‌های لازم به منظور استانداردسازی با شرایط روز دنیا شکل گیرد.

پیروزبخت گفت: زمانی که هوا سرد است، شرایط انجام آزمون استاندارد تغییر می‌کند، در برهه زمانی که هوا گرم می‌شود، مشکلی وجود ندارد، البته در دی‌ماه نیز آزمایش‌های مدنظر انجام شده است، بنابراین به صورت کلی باید اعلام کنم که در ارتباط با بنزین مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 275780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =