دیوان محاسبات کشور، قدردان تلاش کارکنان پارس‎جنوبی است

رئیس دیوان محاسبات کشور در بازدید از پالایشگاه های گازی پارس جنوبی، از تلاش های کارکنان صنعت نفت در این میدان مشترک قدردانی کرد.

به گزارش شانا، عادل آذر امروز (چهارشنبه، چهارم اسفندماه) در سفر به عسلویه، از فازهای 13 تا 19 میدان گازی پارس جنوبی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، علی کاردر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آذر را در این سفر همراهی کرد. محمد مشکین‎فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در این بازدید توضیحاتی را درباره فعالیت های بخش های مختلف کاری در این میدان ارائه داد.

بر اساس اعلام شرکت نفت و گاز پارس، گزارشی از فعالیت های انجام شده، چالش ها و فرصت های کار در میدان پارس جنوبی در نشستی با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران شرکت نفت و گاز پارس بررسی شد.

رئیس دیوان محاسبات کشور در بخشی از متن یادبودی که پس از این بازدید نوشت، عنوان کرده است: «به لطف خداوند و همت مهندسان ایران اسلامی، خلیج فارس در تسخیر ایران اسلامی است. مردم ما باید این پیام را دریافت کنند که برای تولید هر متر مکعب گاز چه زحماتی باید کشید تا در مصرف نهایت دقت و صرفه جویی را داشته باشند».

وی در ادامه آورده است: «دیوان محاسبات ایران، قدردان زحمات تمام کارکنان و تلاشگران این عرصه پراهمیت است و برای موفقیت بیشتر آنان و تعالی جمهوری اسلامی ایران دعاگوست».








کد خبر 275808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =