شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی طی هفته گذشته با وجود شرایط ناپایدار جوی و بارش‎های سیل‎آسا، روند تولید گاز را بدون وقفه و حتی بالاتر از تولید تکلیفی در 2 استان فارس و بوشهر تداوم بخشید.

به گزارش شانا، در پی بروز شرایط ناپایدار جوی و بارش‎های سیل‎آسا در استان‎های فارس و بوشهر که حوزه عمده فعالیت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این 2 استان است، این شرکت روند تولید گاز خود را بدون وقفه حفظ کرد و حتی توانست تولیدی بیش از تعهد تکلیفی را به ثبت برساند.

غلامحسین منتظری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این زمینه از تشکیل ۱۰ جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی شرکت زاگرس جنوبی برای مقابله با پیامدهای شرایط جوی خبر داد.

مسئولیت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از نظر جغرافیایی در محدوده استان‎های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با مرکزیت ستاد در شهر شیراز است. حوزه فعالیت این شرکت تولید از میادین مستقل گازی در چهار منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، سرخون و پارسیان و تولید نفت از میدان‎های جدید سروستان، سعادت آباد و انتقال به پالایشگاه شیراز است.

بخشی از گاز تولیدی شرکت برای تزریق در میدان‌ها به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و بخش عمده آن به پالایشگاه شرکت ملی گاز ایران و مایعات گازی استحصال شده نیز به پالایشگاه‎های شیراز، بندرعباس، پارسیان، فجر جم و بندرطاهری ارسال می‎شود.

کد خبر 275848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =