۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر: 275868
پالایشگاه تهران جایزه ملی تعالی سازمانی گرفت

شرکت پالایش نفت شهید تندگویان تهران تندیس بلورین چهاردهمین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی (EFQM) را از سازمان مدیریت صنعتی دریافت کرد.

به گزارش شانا پالایشگاه نفت تهران در فرآیند ارزیابی سطح سرآمدی سازمان ها در سال 1395 با کسب امتیازی در بازه 450 الی 500موفق به کسب تندیس بلورین شد.

این ارزیابی در چندین مرحله با بررسی اظهارنامه، ارزیابی عملکرد شرکت در محل، بررسی دستاوردها، مقایسه نتایج کسب شده با سازمان¬های مشابه و بهترین¬های صنعت و پایش فرایند ارزیابی از سوی کمیته های داوری مختلف انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران این شرکت در 4 سال گذشته، با برنامه¬ریزی و انسجام مدیریتی موفق شد از تقدیرنامه سه ستاره به تندیس بلورین ارتقا یابد که حاکی از تداوم حرکت در مسیر تعالی و اهتمام تیم مدیریتی پالایشگاه به توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی است و در واقع این نخستین باری است که یکی از شرکت های پالایش نفت کشور موفق به دریافت جایزه تعالی سازمانی در سطح تندیس می شود.

بر اساس این گزارش مدل تعالی با طرح¬ریزی مفاهیم توسعه پایدار، جاری¬سازی این مفاهیم و ارزیابی روند پیاده سازی و بهبود عملکرد هر شرکت مسیر قابل اطمینانی برای توسعه ترسیم می کند که حرکت در آن مستلزم درک و بکارگیری متوازن اصول و مفاهیم رهبری، استراتژی، مدیریت ذی نفعان و نگرش فرایندی است.

استفاده از این مدل در شرکت پالایش نفت تهران به بهبود یکپارچگی منابع، تحلیل بهتر محیط کسب وکار و حرکت هوشمندانه شرکت در جهت تحقق چشم¬اندازی جهانی منجر شده است.

تولید بنزین بدون گوگرد،گازوییل با گوگرد کمتر از ppm10، نفت سفید و سوخت جت با گوگرد کمتر از ppm40 در سطح کلاس جهانی نمونه¬های بارزی از دستاوردهای این شرکت پالایشی است.

این شرکت، تولید بنزین یورو5، کاهش تولید نفت کوره تا کمتر از 8 درصد و کاهش 20درصدی مصرف حامل های انرژی را برای 4 سال آینده هدف گذاری کرده و پروژه های مرتبط را با قدرت دنبال می کند.

همچنین شرکت پالایش نفت تهران در سال جاری با کسب جایزه مدیریت سبز سطح 2، از انجمن مدیریت سبز ایران نخستین شرکت ایرانی است که طی 11 دوره ارزیابی جایزه مدیریت سبز به این سطح امتیاز دست یافته است.

کد خبر 275868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =